تمجید هازارد از مسی: من را با مقایسه نشدنی ها، مقایسه نکنید!

تمجید هازارد از مسی: من را با مقایسه نشدنی ها، مقایسه نکنید!

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد خرید جدید رئال مادرید و ستاره بلژیکی دنیای فوتبال یکی از افرادی است که همواره به تحسین از لیونل مسی پرداخته و حالا به عنوان بازیکن تازه تیم مادریدی از ستاره آرژانتینی بارسا تمجید کرده است

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در کنفرانس خبری اخیرش دراردوی تیم ملی بلژیک گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران انجام داده. تیم ملی بلژیک سه شنبه در مرحله مقدماتی یورو2020 به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. 

هازارد در پاسخ به این سوال که آیا می تواند خودش را با مسی مقایسه کند یا خیر گفت:« نه؛ این غیرممکن است. درست است که شباهتهایی داریم؛ هردویمان ریز نقش هستیم و سریع هستیم ولی مسی در تمام بازیها گلزنی می کند و من نه؛ نمی توانیم دو چیز مقایسه نشدنی را با هم مقایسه کنیم.»

البته ادای احترام هازارد به مسی اتفاق تازه ای نیست. در اوایل سال جاری میلادی، هازارد در گفتگو با HLN، کانال تلویزیونی بلژیک حاضر به مقایسه کریستیانو رونالدو با مسی نشده بود:« دو بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال نداریم؛ فقط یک نفر هست و او هم لیونل مسی است.»


هازارد همچنین درمورد مصاف با مسی دربازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017 که در شهر لندن میان دو تیم بارسا و چلسی برگزار و با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود گفت:«سه فرزند من درآن بازی در ورزشگاه حضور داشتند؛ فرزند بزرگم طرفدار سرسخت مسی است. همه ما طرفدار لئو هستیم و او می خواست دراین بازی مسی را ببیند؛ چون مسی بازیکنی ویژه است. دریکی از لحظات بازی من توپ را گرفتم و به اشتباه توپ را به یکی از بازیکنان بارسا دادم؛ بعد برایم تعریف کردند که پسرم بزرگم درآن لحظه گفته:"پدرم فکر می کند که بازیکن بارسلوناست."»

6363