رونالدو: عقده قهرمانی ندارم، برای کسب توپ طلا دیگر باید چه کنم؟

رونالدو: عقده قهرمانی ندارم، برای کسب توپ طلا دیگر باید چه کنم؟

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو معتقد است که در طول 16 سال اخیر هرگز نمایش بدی در زمین مسابقه نداشته و علیرغم علاقه به قهرمانی و کسب جوایز فردی هرگز عقده جام نداشت است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغال موفق شد شب گذشته به همراه این تیم قهرمان اولین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا شود. مهاجم یوونتوس در سن 34 سالگی همچنان بسیار قدرتمند است و برای ثباتی که در طول دوران حرفه ای از خود نشان داده مورد تحسین قرار می گیرد. او پس از پیروزی برابر هلند در فینال گفت: " در هیچ بازه زمانی بازی بدی به نمایش نگذاشتم و آمارها در 16 سال گذشته این موضوع را ثابت می کنند. در بیشتر طول دوران حرفه ای جدای از صحبت های مردم، آمار خوبی به جای گذاشته ام. تمام جوایز فردی و تیمی به این موضوع کمک کردند اما من عقده جام ندارم. قطعا دوست دارم که قهرمان باشم و در این باره دروغ نمی گویم. "

در حالی که به نظر می رسد لیونل مسی شانس اول کسب توپ طلا باشد، این قهرمانی می تواند شانس رونالدو را نیز بسیار بالا ببرد. او در این باره گفت: " من سه قهرمانی کسب کردم و بازی خوبی نیز از خودم به نمایش گذاشتم. دیگر باید چه کار کنم؟ آیا شایسته توپ طلا هستم؟ نمی دانم. این را به شما می سپارم. شما کسانی هستید که قضاوت می کنید. من نمی توانم خودم را ارزیابی کنم. "

1070