فتحی: با توجه به منافع ملی، مجیدی را در اختیار تیم امید قرار دادیم/ با کمترین هزینه مشکل شفر حل می‌شود

فتحی: با توجه به منافع ملی، مجیدی را در اختیار تیم امید قرار دادیم/ با کمترین هزینه مشکل شفر حل می‌شود

وبسایت رسمی فوتبالی- امیر حسین فتحی درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال  و موارد دیگر صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیر عامل باشگاه این باشگاه در گفت و گو با شبکه خبر سیما درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و حضورش در تیم ملی امید، گفت: مجیدی سرمایه استقلال است و ما به حضور ایشان علاقه داشتیم. ایشان را با علم به استقلال آوردیم و او برای تیم مفید بود. ما و ایشان به ادامه همکاری علاقه داشتیم اما وقتی که آقای تاج درخواست کردند، بر خلاف میل باطنی و به دلیل اینکه همیشه منافع ملی را ترجیح می دهم در جلسه فنی با حضور آقای تاج و اعضای کمیته فنی فدراسیون قانع شدیم تا آقای مجیدی را در اختیار تیم امید قرار دهیم. آقای مجیدی استقلالی بودند، هستند و با تمام وجود می خواستیم او را داشته باشیم اما منافع تیم ملی ارجح بود و تصمیم گرفتیم از حضور ایشان در فدراسیون فوتبال استفاده شود.

وی درباره حضور دستیاران استراماچونی عنوان کرد: دستیاران ایشان دیشب به تهران امدند و از امکانات بازدید کردند. در حال رایزنی برای برنامه ریزی هستیم. ایشان بعد از امضای قرارداد به تهران می آیند. تمام صحبت ها انجام شده و تنها امضای قرارداد مانده است. قرارداد استقلال با او 2 ساله خواهد بود.

او در ادامه درباره وضعیت شفر عنوان کرد: ما از ایشان تشکر می کنیم و او به باشگاه کمک کرده است. به لحاظ فنی نتوانستیم با او ادامه دهیم و برای او آرزوی موفقیت در زندگی فنی داریم. از طریق فیفا مباحث مالی او را حل می کنیم. ایشان با خاطره خوب تهران را ترک کردند و برای او در تیم جدید آرزوی موفقیت می کنم و عقیده دارم مسائل حاشیه ای کمکی نمی کند. او طرح دعوا کرده و من قول دادم که با کمترین هزینه مشکل حل شود.

آقای مجیدی به ما لیست نداده است و مواردی را به ما گفتند. دستیاران استراماچونی به تهران آمدند و لیست بازیکنان را با آنها در میان می گذاریم. امیدواریم در کوتاه ترین مدت به توافق برسیم. هنوز با کسی قرارداد امضا نکردیم و امیدواریم این اتفاق سریعتر رخ دهد.

وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برابر قانون نمی تواند کمک کند. تا الان نیز کمک نکرده اند و این موضوع شامل دو تیم می شود. مجلس وزارت ورزش را منع کرده است و ما از طریق اسپانسر پول جذب می کنیم. امیدواریم مشکلات سال گذشته تکرار نشود و دوستان به ما قول دادند که این اتفاق رخ دهد. از دکتر جهرمی وزیر محترم ارتباطات تشکر می کنم.



9697