حسین کاظمی: صبر كردن برای معرفی سرمربی جديد هم اندازه ای دارد

حسین کاظمی: صبر كردن برای معرفی سرمربی جديد هم اندازه ای دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال از طولانی شدن روند انتخاب سرمربی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، حسين ‌کاظمی ‌اميدوار ‌است ‌هر ‌اتفاقی ‌برای ‌استقلال ‌می ‌افتد ‌در ‌نهايت ‌به ‌سود‌ تيم ‌بوده ‌و ‌منجر ‌به ‌کسب ‌عنوان ‌قهرمانی‌ برای ‌اين ‌تيم ‌شود.‌ هافبک ‌دفاعی ‌اسبق‌ استقلال ‌درباره ‌تحولات ‌اخير ‌استقلال‌ حرف ‌زد ‌و ‌از ‌اهميت ‌نيم ‌فصل ‌اول ‌گفت.‌

‌‌اوضاع ‌تيم ‌استقلال ‌را ‌چطور ‌ارزيابی‌ می ‌کنيد؟

وضعيت خوب نيست. هر روز خبر می رسد كه تيم های ليگ برتری به ويژه تيم هايی كه تا همين هفته های اخير مدعی كسب عنوان قهرمانی بودند يارگيری می كنند ولی متأسفانه هنوز از باشگاه استقلال خبر قطعی درباره جذب سرمربی بيرون نيامده. صبر كردن برای معرفی سرمربی جديد هم اندازه ای دارد.

‌‌‌چطور؟

به هر حال مردم ما را به عنوان بازيكنان پيشين استقلال می شناسند و در كوچه و خيابان كه ما را می بينند در اين باره سؤال می كنند كه تكليف تيم چه می شود؟ از يكسو سرمربی معرفی نشده از طرف ديگر بيژن طاهری و اشكان نامداری از استقلال جدا شدند و خبر می رسد فرهاد مجيدی نيز گزينه تيم فوتبال اميد شده است! با اين شرايط اگر حتی تا يكی، دو روز بعد هم قرارداد مربی جديد امضا شود باز چه كسی می خواهد تيم را برای فصل بعد ببندد؟ قطعاً مربی جديد خارجی شناختی از بازيكنان شاغل در ليگ مان ندارد كه بتواند به كادر بازيكنانش اضافه كند.

‌‌‌يعنی ‌بهتر ‌بود ‌يکی ‌از ‌مربيان ‌قبلی ‌ در ‌کادر ‌فنی ‌می ‌ماندند؟
من مدير استقلال نيستم و در بحث های كلان نمی توانم نظر بدهم ولی آنچه خودم در اين سال ها در فوتبال ياد گرفته ام می گويد بايد يك نفر باشد كه با شناخت از نقايص تيم در فصل قبل و يا برای تقويت نقاط قوتش به سرمربی بگويد كدام پست ها بازيكن نياز دارد. قطعاً مسئولان اداری باشگاه نمی توانند در اين ارتباط كمكی به سرمربی جديد بدهند. هر چقدر هم مربی خارجی با دانشی باشد بايد مدتی بگذرد تا بازيكنان استقلال را بشناسد.

‌‌با ‌توجه ‌به ‌فرصت ‌باقيمانده ‌تا ‌شروع‌ تمرينات ‌بدنسازی ‌می ‌توان ‌اميدوار ‌بود‌ مشکلی ‌از ‌اين ‌بابت ‌به ‌وجود ‌نيايد؟

خيلی سخت است. استقلال در دو فصل گذشته فصل بدنسازی را از دست داده و به نظر می رسد اين بار هم بدون نفراتی كه برای تقويت تيم در نظر خواهد داشت بدنسازی می كند. البته انسان به اميد زنده است ولی همه چيز را نمی توان ساده تصور كرد. استقلال بايد خيلی سريع يارگيری كند و بدنسازی اش را به موقع استارت بزند تا باز هم نيم فصل اول را از دست ندهد. استقلال در سه سال گذشته نيم فصل اول را از دست داد تا جام نياورد. اين بايد برای مديران باشگاه درس عبرت باشد.

4344