تلاش ها بی ثمر بود؛ امید در پرسپولیس ماندگار شد

تلاش ها بی ثمر بود؛ امید در پرسپولیس ماندگار شد

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان سوم پرسپولیسی ها در این تیم برای فصل آینده نیز می ماند.

به گزارش فوتبالی، یکی از باشگاه‌های پولدار لیگ برتری برای جذب امید عالیشاه کاپیتان سوم پرسپولیس دورکشی کرده بود. آن‌ها پیشنهادی بسیار خوب و گرانقیمت را به امید دادند تا شاید بتوانند او را راضی به جدایی از جمع سرخپوشان کنند، ولی این تلاش‌ها جواب نداد و امید به آن‌ها جواب منفی داد. 

البته موضوع احتمال جدایی عالیشاه به اواسط نیم فصل دوم برمی گردد. عالیشاه به خاطر نیمکت نشینی در نیم فصل دوم حسابی شاکی و عصبانی به نظر می‌رسید تا اینکه در حاشیه دیدار با پیکان، این نارضایتی را بروز داد و با مصاحبه‌ای عجیب، به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل دلیل نیمکت نشینی هایش را عنوان می‌کند. 

از همان روز، برانکو دستور داد امید از ترکیب اصلی دور شود و حتی در اردو‌ها هم نباشد. سه بازی را از دست داد و خیلی‌ها گفتند کارش در پرسپولیس تمام است و باید آینده خود را در تیم‌های دیگری دنبال کند. اما امید ماند و بعد از عذرخواهی از برانکو، به تمرینات و حتی ترکیب اصلی برگشت و بهتر از گذشته بازی کرد. 

با این حال، پس از اتمام لیگ، دو پیشنهاد عالی برای امید وجود داشت که هر دو پیشنهاد از تیم‌های مدعی شهرستانی بود. این پیشنهادها، می‌توانست عالیشاه را هوایی کند، اما او، جدایی از جمع سرخپوشان را منوط به نظر کادرفنی پرسپولیس دانست و وقتی فهمید برانکو ایوانکوویچ هیچ لیست خروجی ندارد، طبق قراردادش، به مسئولان باشگاه اعلام کرد در پرسپولیس می‌ماند. 

او همچنین در جواب به مدیران دو باشگاه خواهانش و همچنین واسطه‌هایی که قصد داشتند امید را از پرسپولیس دور کنند، گفت می‌خواهد فوتبالش را در جمع سرخپوشان ادامه بدهد.

7655