اکبرپور: موفقیت فرهاد باعث سربلندی من نیز است

اکبرپور: موفقیت فرهاد باعث سربلندی من نیز است

وب سایت رسمی فوتبالی- علیرضا اکبرپور در جدیدترین اظهار نظر خود ضمن آرزوی موفقیت برای مجیدی، داور دیدار با صنعت نفت را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، عليرضا ‌اكبرپور ‌بعد ‌از ‌موفقيت ‌در ‌تيم ‌نونهالان‌ استقلال‌ اين ‌فصل ‌سرمربی ‌نوجوانان ‌اين ‌باشگاه ‌شده ‌و ‌در ‌كار‌ مربيگری ‌پله ‌پله ‌دنبال ‌پيشرفت ‌است.‌با‌ او ‌كه ‌از‌ مؤثرترين ‌بازيکنان ‌تاريخ ‌استقلال ‌بوده ‌گفت ‌و گويی‌ انجام ‌داديم.

‌‌بازی ‌قبل ‌استقلال ‌خيلی ‌پرحاشيه ‌شد،‌ برداشت‌ شما ‌از ‌بازی ‌اين ‌تيم ‌برابر ‌صنعت ‌نفت ‌چيست؟

من اهل تهمت زدن نیستم اما بازی های هفته بیست ونهم این برداشت را در من ایجاد کرد که نباید استقلال و حتی سپاهان برنده می شدند. پرسپولیس هم نباید می باخت چنانچه یک پنالتی بادآورده برای آنها گرفتند. همین طور یک پنالتی نادرست علیه سپاهان! مشکل اینجاست تا بخواهیم نظر بدهیم به برخی ها برمی خورد. چطور و با چه منطقی گل صددرصد درست استقلال را اوت می گیرند. ما پای تلویزیون دیدیم اوت نبود. داور پشت خط از 2 متری ندید! اگر ندیده باشد بهتر است دنبال شغل دیگری برود و اگر هم دیده جای حرفی باقی نمی ماند.

‌‌‌با‌ اين ‌اظهارنظر ‌می‌گويی ‌همه ‌چيز ‌به ‌نفع‌ پرسپوليس ‌بوده ‌است؟
مگر نبود؟ بازی زیر نور پروژکتورها برگزار شد اما دلیل نمی شود به دلیل روشن بودن زمین بگویم، بازی در روز برگزار شد! در چند صحنه بازیکنان صنعت نفت روی بازیکنان استقلال خطا کردند اما داور ادامه بازی داد اما یک جاهایی سوت می زد و بازی را از جریان می انداخت که عجیب به نظر می رسید. داور گل درست استقلال را رد کرد و هنوز یک معذرت خواهی نکرده است. فرهاد مجیدی را هم از کنار زمین اخراج کرد، چنین داوری نباید نیم فصل محروم شود؟ تا به حال چند تماشاگر استقلال دچار حمله قلبی شده اند؟ این تیم طرفدار عاشق دارد. شما را به خدا این کارها را با استقلال نکنید.

‌‌‌ليگ ‌امروز ‌به ‌اتمام ‌می ‌رسد،‌ عملکرد ‌كلی‌ استقلال ‌در ‌اين‌ فصل ‌چطور ‌بود؟
به دلیل یکسری دلایل فنی و غیرفنی تیم نوسان داشت و در زمان مدیریت قبلی که در رأس آنها افتخاری و توفیقی قرار داشتند چند بازیکن مهم از استقلال جدا شدند و تیم قبل از شروع فصل صدمه خورد. علی رغم تمام مشکلات اگر استقلال در مشهد می توانست پدیده را ببرد، می توانست قهرمان شود البته اگر آقایان تو کار تیم نمی گذاشتند! تساوی برابر سایپا در خانه تلخ بود و نتایج عجیب دیگری که غیرمنتظره بود.

‌‌مجيدی ‌می‌تواند ‌سرمربی ‌استقلال ‌باشد؟
فرهاد سال ها در فوتبال تجربه کسب کرده، انگیزه و انرژی بالایی دارد و موفقیت او باعث سربلندی امثال من که همدوره و همبازی او بوده ایم می شود.

‌‌بازی ‌استقلال ‌و ‌العين ‌تشريفاتی ‌است ‌اما ‌پيروزی‌ برابر ‌اين ‌تيم ‌می‌تواند ‌آبروداری ‌كند.‌ فکر ‌می‌كنی ‌اين‌ تيم ‌توان ‌شکست ‌دادن ‌العين ‌را ‌داشته ‌باشد؟
بدترین قرعه به استقلال خورد. الهلال، العین و الدحیل خودشان جز مدعیان جام هستند. الهلال همیشه مدعی بوده اما تیم این فصل آنها از تیم ادوار گذشته قوی تر است. الدحیل هم تیم ملی قطر است. به نظرم استقلال برای بردن به امارات می رود و ان شاءا... که به پیروزی می رسد. شما گروه پرسپولیس را ببینید؟ یعنی همه جوره خوش شانس هستند، اگر استقلال در آن گروه بود راحت به عنوان تیم اول صعود می کرد.

4344