وداع بیل با هواداران در سانتیاگو برنابئو؛ همه چیز به زیدان بستگی دارد

وداع بیل با هواداران در سانتیاگو برنابئو؛ همه چیز به زیدان بستگی دارد

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل مشتاق است که هفته آینده وبا حضور در بازی برابر رئال بتیس که احتمال آخرین باری خواهد بود که پیراهن سفید رئال مادرید را بر تن خواهد کرد، در سانتیاگو برنابئو با هواداران این تیم وداع کند.

به گزارش فوتبالی، حدود 30 هزار هوادار برای مراسم معارفه او در 12 شهریور سال 92 به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمدند و این بازیکن ولزی دوست ندارد که از روی سکوها با آنها وداع کند. زین الدین زیدان نام گرت بیل را در دو بازی قبلی برابر ویارئال و رئال سوسیه داد در فهرست بازیکنان خود قرار نداده و بار دیگر این اتفاق به تصمیم مربی فرانسوی بستگی دارد که آیا از این بازیکن 29 ساله در دیدار بعدی استفاده خواهد کرد یا نه. 

بیل در حالی به رئال مادرید آمد که تنها یک جام حذفی با تاتنهام در کارنامه خود داشت و حالا با 14 قهرمانی متفاوت و گل های مهمی که به ثمر رسانده این تیم را ترک خواهد کرد. کورس سرعتی او با مارک بارترا در فینال کوپا دل ری سال 2014 برابر بارسلونا و گل به یاد ماندنی پس از آن و همچنین گل مهمی که در وقت های اضافه فینال لیگ قهرمانان همان سال برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، گل برگردان برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته از مهمترین گل هایی بودند که او در این سال ها با پیراهن رئال مادرید وارد دروازه حریفان کرد. 

1070