پیش بازی سایپا - نفت آبادان؛ فارغ از هر دو جهت جدول!

پیش بازی سایپا - نفت آبادان؛ فارغ از هر دو جهت جدول!

وب سایت رسمی فوتبالی- در خنثی ترین پیکار هفته آخر لیگ برتر، سایپا تهران پذیرای نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نارنجی پوشان تهرانی پس از برد هفته پیش مقابل استقلال خوزستان و آبادانی ها هم پس از متوقف کردن ضلع سوم قهرمانی یعنی استقلال تهران، حالا به هم رسیده اند تا فارغ از پایان کارشان در جدول رده بندی، یک فوتبال بدون استرس و زیبا را به نمایش بگذارند.

این دیدار با توجه به موقعیت دو تیم در جدول که نه در خطر سقوط هستند و نه امیدی به کسب سهمه لیگ قهرمانان دارند, یکی از بازی‌های خنثی هفته خواهد بود. سایپا 38 امتیازی در رده هفتم جدول قرار دارد و در بهترین حالت می تواند با از دست دادن امتیاز توسط ذوب آهن و پیروزی مقابل صنعت نفت جایگاه خود را یک پله ارتقا دهد و به نوعی موفق‌ترین تیم میانه معرفی شود. سایپا که اخیراً با علی دایی قطع همکاری کرده در بازی هفته پیش با نتیجه دو بر یک استقلال خوزستان را شکست داده و حالا با روحیه‌ای خوب به استقبال آخرین بازی لیگ می‌رود.

صنعت نفت آبادان نیز که هفته گذشته استقلال را متوقف و امید قهرمانی را از این سلب کرد، 34 امتیازی است و در رده دهم جدول جای دارد. این تیم که با 16 تساوی بعد از ماشین‌سازی از این حیث رکورددار است، با پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی خود در طول فصل روند ثابتی را طی کرده است. برزیلی‌های فوتبال ایران در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند شانس خود را برای قرار گرفتن در رده هشتم جدول حفظ کنند. بازی رفت دو تیم در آبادان با برتری دو بر یک میزبان همراه بود.

هفته سی ام لیگ برتر

سایپا تهران - صنعت نفت آبادان

پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

قلعه حسن خان، ورزشگاه شهدای شهرقدس، ساعت 21:30

تیم داوری: یاسر همرنگ، کمک‌ها: فرزاد بهرامی – بهزاد پناهی، کمک داوران اضافی: بیژن حیدری – احمد محمدی، داور چهارم: علی الفتی، ناظر: حسین نجاتی

بازی پیشین: استقلال خوزستان یک - سایپا 2؛ نفت آبادان صفر - استقلال تهران صفر

رتبه دو تیم: سایپا با 29 بازی و 38 امتیاز در رده هفتم و نفت آبادان با 29 بازی و 34 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

محروم: حسین ساکی و رضا جبیره از صنعت نفت آبادان

2526