پیش بازی فولاد - تراکتورسازی؛ پایان آرزوهای بزرگ!

پیش بازی فولاد - تراکتورسازی؛ پایان آرزوهای بزرگ!

وب سایت رسمی فوتبالی- پیکار قرمزپوشان صنعتی در اهواز مابین فولاد و تراکتورسازی می تواند یکی از زیباترین بازیهای هفته آخر لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم سرخ پوش فولاد و تراکتور که لیگ را با آرزوهای بزرگی آغاز کرده بودند حالا در هفته آخر برای روزنه های امیدشان می جنگند؛ فولاد برای رسیدن به پله ششم و تراکتور در رویای سهمیه آسیا!

این دیدار می‌تواند با حضور دو تیم خوب و آماده فولاد و تراکتورسازی یکی از بازی‌های زیبای هفته پایانی لیگ برتر باشد. همانطور که گفته شد تراکتورسازی برای زنده نگه داشتن شانس صعودش به لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه است. پرشور‌ها که از هفته بیست‌ و پنجم با شکست ناباورانه مقابل سپیدورد دیگر طعم برد را نچشیده‌اند، می‌خواهند با پیروزی مقابل فولاد آخرین شانس‌شان را برای آسیایی شدن امتحان کنند یا اینکه حداقل فصل را بعد از رخ دادن اتفاقات تلخ و حاشیه‌ای اخیر، با یک خاطره خوش در اهواز به پایان برسانند. 

اما فولاد که ابتدا با اضافه شدن افشین قطبی روند خوبی را در پیش گرفته بود در دو هفته گذشته یک تساوی مقابل پیکان و یک شکست مقابل ذوب آهن را تجربه کرده است. فولاد 37 امتیازی در رده هشتم جدول ایستاده است و همچنان امیدوار به اتفاقات برای کسب مقام ششمی. جالب اینکه اولین شکست تراکتور در خانه توسط فولادِ قطبی رقم خورد.

هفته سی ام لیگ برتر

فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز

پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 ساعت 21:30

اهواز، ورزشگاه شهدای فولاد

تیم داوری: پیام حیدری، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد فرهادپور، کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – علی بای، داور چهارم: علی احمدی، ناظر: خداداد افشاریان

بازی پیشین: ذوب آهن 3 - فولاد یک؛ تراکتور یک - پارس جم یک

رتبه در جدول: فولاد با 29 بازی و 37 امتیاز در رده هشتم و تراکتور با 29 بازی و 51 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

محروم: محسن فروزان از تراکتور

2526