پیش بازی استقلال - سپیدرود / معترضان به دنبال نایب قهرمانی

پیش بازی استقلال - سپیدرود / معترضان به دنبال نایب قهرمانی

وبسایت رسمی فوتبالی – استقلال در شرایط عجیبی آماده بازی با سپیدرود شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که هفته گذشته به واسطه تساوی در آبادان، اندک شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد، در حالی میزبان سپیدرود است که بازیکنان این تیم اگر چه دیروز و بعد از یک روز اعتصاب با وساطت مجیدی حاضر به تمرین شدند اما در اعتراض به مشکلات مالی، دیشب به اردو نرفتند و قرار بر این شد که چند ساعت قبل از بازی دور هم جمع شوند تا اینگونه برای آخرین بازیشان در لیگ آماده شوند. نکته دیگر اینکه امشب خبری از فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نیست و بیژن طاهری باید از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

شانس نایب قهرمانی: مهمترین انگیزه استقلال برای پیروزی در بازی امشب رسیدن به عنوان نایب قهرمانی است تا فصل آینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و کارش را از پلی اف شروع نکند. برای این کار آبی ها باید حتما سپیدرود را ببرند و البته امیدوار باشند که سپاهان جلوی استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهد.

سپیدرود به دنبال معجزه: تیم نادر دست نشان برای ماندن در لیگ نیاز به یک معجزه دارد. آنها نه تنها باید استقلال را شکست دهند بلکه امیدوار باشند که نفت مسجدسلیمان نتواند ذوب آهن را شکست دهد تا اینگونه تیم رشتی در لیگ ماندنی شود. دست نشان که گفته تیمش تمام تلاش خود را برای گرفتن سه امتیاز از استقلال انجام خواهد داد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال در یک بازی جنجالی مقابل صنعت نفت به تساوی بدون گل رسید و سپیدرود 1-3 از نساجی باخت

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم در رشت با 5 گل به سود استقلال به پایان رسید. فرشید باقری در آن بازی دبل کرد و جابر انصاری، رضا آذری و میثم تهیدست( گل به خودی) زننده دیگر گلهای استقلال بودند.

وضعیت در جدول: استقلال با 54 امتیاز در رده سوم قرار دارد و سپیدرود 20 امتیازی تیم پانزدهم جدول است.

1984