این 10 بازیکن از بارسلونا می‌روند تا دی‌لیخت و گریزمان بیایند؟

این 10 بازیکن از بارسلونا می‌روند تا دی‌لیخت و گریزمان بیایند؟

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا برای جذب فرنکی دی‌یونگ، ماتایس دی‌لیخت و آنتوان گریزمان نیاز به 265 میلیون یورو دارد. 

بارسلونا همچنین یک بازیکن به عنوان ذخیره جوردی آلبا و یک دروازه‌بان ذخیره به جای یسپر سیلسن می‌خواهد. دی‌یونگ با 75 میلیون یورو به بارسا پیوسته، قیمت دی‌لیخت 70 میلیون یورو خواهد بود و بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمان باید 120 میلیون یورو بپردازد. با توجه به افزایش درآمد باشگاه، آنها مشکلی در پرداخت مبلغ دی‌یونگ ندارند، اما برای دو بازیکن دیگر باید بودجه لازم را فراهم کنند.

به جز لیونل مسی که انتقالش غیرممکن است، چند بازیکن دیگر هستند که می‌توانند فروخته شوند تا بودجه لازم فراهم شود.

بارسلونا فیلیپه کوتینیو را در هر حال برای فروش گذاشته است و قیمت او 100 میلیون یورو است. چلسی می‌خواهد او را جانشین ادن هازارد کند، اما منتظر رای دادگاه عالی ورزش درباره محرومیت‌اش است.

ساموئل اومتیتی هم باید از بارسا برود تا دی‌لیخت جایش را بگیرد. قیمت او 40 میلیون یورو است. البته اومتیتی قصد ترک بارسلونا را ندارد و از ناحیه زانو هم دچار مشکل است.

بازیکن دیگری که ممکن است برود ایوان راکیتیچ است، و چندین باشگاه هستند که حاضرند او را با قیمت 50 میلیون یورو بخرند. البته او بازیکن ثابت ارنستو والورده است.

یسپر سیلسن، دروازه‌بان ذخیره تیم هم گفته می‌خواهد برود و قیمت او 30 میلیون یورو است، هرچند که هیچ باشگاهی برای خرید او پا پیش نگذاشته است.

بارسلونا برای مالکوم 41 میلیون یورو پرداخت و قصد ندارد او را با قیمتی پایین‌تر به فروش برساند. 

آندره گومش هم به اورتون قرض داده شده و تاتنهام او را می‌خواهد. بارسلونا او را با قیمت 20 تا 25 میلیون یورو خواهد فروخت.

دنیس سوارز هم به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد اما چندان بازی نکرده است و آینده او مبهم است. به همین دلیل قیمت او نامشخص است.

بارسلونا همچنین بند خرید مجدد مارک کوکوریا با قیمت 4 میلیون یورو را فعال خواهد کرد و او را از ایبار دوباره جذب خواهد کرد. به نظر می‌رسد بارسلونا می‌خواهد او را با قیمت 10 میلیون یورو بفروشد.

نلسون سمدو امیدوار است که بیشتر بازی کند و بارسلونا تمایلی به فروش او ندارد، اما چند تیم او را می‌خواهند. پیشنهادهای رسیده برای او حدود 35 میلیون یورو است و اگر او برود، موسی واگه به تیم اصلی ملحق می‌شود.

رافینیا هم به احتمال زیاد از بارسلونا خواهد رفت، هرچند که مصدومیت‌های بلند‌مدت او باعث می‌شود که قیمتش پایین باشد.

8444