گزارش ویژه/ آشنایی با کمک داوری که گل روح الله باقری را مردود کرد

گزارش ویژه/ آشنایی با کمک داوری که گل روح الله باقری را مردود کرد

وبسایت رسمی فوتبالی –  مهدی الوندی نامی است که هواداران استقلال به آن آلرژی دارند.

به گزارش فوتبالی، مهدی الوندی همان کمک داوری است که گل روح‎الله باقری به صنعت نفت را مردود اعلام کرد تا استقلال حضور در کورس قهرمانی را از دست بدهد و صحبتهایی مطرح شود که خودتان بهتر در جریان آن هستید.

الوندی که به نوشته ایران ورزشی، کماکان روی درستی تصمیمش درباره مردود اعلام کردن گل باقری پافشاری کرده( گویا داور روی خط هم گل استقلال را بدون مشکل دانسته منتهی داور بازی به نظر الوندی اعتماد کرده است)، طی روزهای گذشته در فضای مجازی به خاطر دو نکته، حسابی خبرساز شده. از یکطرف مشخص شده که او همان کمک داوری است که فصل گذشته در بازی استقلال و نفت تهران، پنالتی ابراهیمی که از خط رد شده بود را گل اعلام نکرد!  به جز این ماجرا، کانال های هواداری استقلال در اینستاگرام مدعی شده‎اند که کمک داور جنجالی بازی صنعت نفت و استقلال، در زمان ریاست حسن کامرانی‌فر در دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، به علت قضاوت ضعیف و اشتباهات فاحش و مشکوک از لیست کمک‌داوران  خط خورده بود اما در بازگشت رفعتی به کمیته داوران،او هم دوباره مجوز بازگشت به مستطیل سبز را بدست آورده! محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، این ماجرا را از داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری پرسید و او گفت که از این ماجرا خبر ندارد.

رفعتی در مصاحبه تلویزیونی دیشب خود حتی گفت که اصلا در جریان این موضوع نبوده که داور روی خط گل استقلال را سالم دانسته و این در حالی است که داور خط به میثاقی گفته بود که به عقیده همه توپ از خط رد نشده بود و ادعا کرد که داور خط به او گفته که همه توپ از خط رد نشده است!

از طرف دیگر، سهرابی سرپرست کمیته داوران هم اتهام شرط بندی به الوندی را رد کرده و در مصاحبه چند روز قبلش با باشگاه خبرنگاران گفته:" مگر مهدی الوندی از شرط بند‌ها پول گرفته است که گل استقلال را مردود کند؟ این حرف‌ها منطقی نیست چرا که داوران ما سمت چنین مباحثی نمی‌روند. مهدی الوندی سال‌ها در لیگ برتر بوده و این کاره نیست."

البته بعید است هیچ کدام از این حرفها تاثیری در تغییر نظر هواداران استقلال درباره مهدی الوندی داشته باشد!

1984