پورتو به دنبال دروازه بان؛ زمان خداحافظی کاسیاس فرا رسیده؟

پورتو به دنبال دروازه بان؛ زمان خداحافظی کاسیاس فرا رسیده؟

سایت رسمی فوتبالی- پینتو دا کاستا، رئیس باشگاه پورتو در  گفتگو با روزنامه او ژوگو اعلام کرد که ایکر کاسیاس قصد دارد تا از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در عین حال یادآوری کرد که این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان جدید است.

به گزارش فوتبالی، اقای دا کاستا دراین باره گفت:« کاسیاس به مشکل برخورد؛ مدتی پیش ما قراردادش را تمدید کردیم و در آن زمان قصد جذب دروازه بان دیگری را نداشتیم. اما الان فکر می کنیم که به جذب یک دروازه بان جدید نیاز باشد. البته مورد کاسیاس هم به خوبی رسیدگی خواهد شد.»

ایکر کاسیاس 37 ساله در سال 2015 از رئال مادرید به پورتو پیوست و از آن زمان 156 بازی با پیراهن این تیم برگزار کرد و در این بازیها 116 گل دریافت کرد و در74 بازی هم کلین شیت کرد. اما او چندی پیش در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. 

حالا و با مرخص شدن کاسیاس از بیمارستان، اوبه زندگی عادی اش بازگشته و بعید به نظر می رسد که بتواند دوباره به دنیای فوتبال بازگردد. حالا و با صحبتهای آقای دا کاستا و تصمیم سران پورتو برای جذب دروازه بانی جدید به نظر می رسد که باید منتظر خبر خداحافظی کاسیاس از دنیای فوتبال باشیم. در طول این 4 سال کاسیاس تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران پورتو شدو قرار براین است که در بازی بعدی پورتو، مراسم بزرگداشتی برای این دروازه بان اسپانیایی برگزار شود.

6363