پیغام خداحافظی گریزمن: سخت است ولی به این تغییرنیاز دارم

پیغام خداحافظی گریزمن: سخت است ولی به این تغییرنیاز دارم

سایت رسمی فوتبالی – ساعاتی پیش باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی این تیم درپایان فصل از جمع سفید وقرمز پوشان جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کمی بعدویدیویی از گریزمن در صفحه رسمی اتلتیکومادرید منتشر شد و این بازیکن فرانسوی بدین ترتیب با هواداران اتلتیکو خداحافظی کرد.

در این ویدیوی دو دقیقه ای، گریزمن از لطف و محبت هواداران اتلتیکو درطول این پنج سال تشکر کرده و درمورد دلیلش برای این تصمیم که یک سال پیش آنها را نهایی نکرد توضیحاتی داده:« من تصمیم به رفتن گرفته ام تا مسائل دیگری را هم ببینم و چالشهای دیگری را پشت سربگذارم. انتخاب این مسیر جدایی برایم خیلی سخت است ولی این حس درونی من است و همان چیزی است که به آن نیاز دارم.»

این مهاجم فرانسوی درادامه صحبتهایش گفت:« بعد از صحبت کردن با دیگو سیمئونه و پس از آن گفتگو با میگل آنخل و با مدیران باشگاه، می خواستم با شما، اتلتیکویی ها و هواداران صحبت کنم. همیشه لطف و محبت زیادی به من داشته اید.»

این ستاره فرانسوی درادامه پیغامش به هواداران اتلتیکو گفت:« مرسی به خاطر همه محبتی که به من داشتید؛ من در اینجا، اولین جامهای مهمم درعرصه باشگاهی را فتح کردم و لحظات فوق العاده ای را با هم تجربه کردیم. همیشه شما را دریاد خواهم داشت و همیشه در قلب من خواهید بود. پنج سال فوق العاده را پشت سرگذاشتیم ودرطول این مدت خیلی لذت بردم.»

البته گریزمن دراین پیغام از مقصد آتی اش صحبت نکرد ولی شواهد و قراین حکایت از آن دارد که این بازیکن فرانسوی که پارسال تابستان به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی داده و ترجیح داده بود تا در اتلتیکو بماند، تابستان امسال روانه نوکمپ خواهد شد

6363