تصمیم جنجالی زیدان: پسرش دروازه بان دوم رئال می‌شود

تصمیم جنجالی زیدان: پسرش دروازه بان دوم رئال می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - نشریه مارکا در گزارشی ادعا کرده است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصمیم گرفته که فصل آینده از پسرش لوکا به عنوان دروازه بان دوم تیم و ذخیره تیبو کورتوا استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، سالهاست که دروازه رئال محل بحث بوده است. از زمان مصدومیت کاسیاس در سال 2013 تا کنون بیش از شش سال است که دروازه رئال رنگ آرامش ندیده چرا که هر سال شایعاتی در مورد آن مطرح می شود و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.

بر طبق اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده، زیدان شخصا با کیلور ناواس دروازه بان 32 ساله کاستاریکایی صحبت کرده و به این دروازه بان اعلام کرده است که برای فصل آینده روی او حساب نمی کند. در حقیقت تیبو کورتوا بلژیکی قرار است که سنگربان اصلی رئال در تابستان آینده باشد.

اما به نظر می رسد که انتخاب دروازه بان دوم رئال هم قرار نیست که َآسان باشد و مسلما تصمیم زیدان جنجالی خواهد بود. زیزو می خواهد پسرش لوکا که بیش از شانزده سال در آکادمی رئال بوده دروازه بان ذخیره شود در حالی که باشگاه ترجیح می دهد که از آندری لونین استفاده شود. لونین دروازه بان 19 ساله اوکراینی است که باشگاه رئال در تابستان قبلی برای جذب وی 9 میلیون یورو پرداخت و پس از یک فصل تجربه اندوزی در باشگاه لگانس در تابستان به برنابئو باز خواهد گشت.

مسلما استفاده زیدان از پسرش تصمیم بحث برانگیزی خواهد بود. لوکا زیدان فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رئال داشته که هر دو با نظر پدرش بوده و حضور او در ترکیب شائبه هایی را در مورد پارتی بازی سرمربی  رئال ایجاد خواهد کرد!