سیمئونه: دوست دارم پسرم به اتلتیکو بیاید ولی هنوز باید رشد کند

سیمئونه: دوست دارم پسرم به اتلتیکو بیاید ولی هنوز باید رشد کند

سایت رسمی فوتبالی- جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی فعلی اتلتیکومادرید همیشه در صحبتهایی اعلام کرده که دوست دارد روزی پیراهن اتلتیکومادرید را به تن کند؛ این رویای جیووانی از دوران کودکی اش است و علاقه شدیدی به سفید وقرمز پوشان شهر مادرید دارد.

دراین میان بارها از دیگو سیمئونه پرسیده شده که آیا دوست دارد که پسرش را به اتلتیکو برده تا زیرنظر او بازی کند؟ و سرمربی آرژآنتینی اتلتیکو همواره پاسخ داده که این اتفاق پیچیده و سختی است؛ چون بار روی دوش او را  بیشتر خواهد کرد و او تاکید کرده که پسرش هنوز بازیکن خیلی جوانی است.

حالا سیمئونه در صحبتهایی اعلام کرده که مونو بورگوس، دستیارش در اتلتیکو، ابراز امیدواری کرده تا او بتواند پسرش را به اتلتیکومادرید ببرد. این درحالی است که جیووانی سیمئونه این فصل عملکرد خوبی را با پیراهن جنوا به نمایش گذاشته و 8 گل زده و 6 پاس گل داده.

سیمئونه در گفتگو با برنامه 90 دقیقه فاکس اسپورتس گفته:« بورگوس به من می گوید که چه زمانی می خواهی جیووانی را به اتلتیکو بیاوری؟ راستش خودم خیلی خوشحال می شود که پسرم برای اتلتیکو بازی کند ولی این کار الان به نفع او نیست؛ افراد بداندیش به دنبال مسائلی هستند که شاید حتی وجود خارجی هم نداشته باشد. بدین ترتیب جیووانی در کانون توجهات قرار خواهد گرفت و این درشرایط فعلی چیزی نیست که پسرم به آن نیازی داشته باشد. او باید رشد کند و دقیقا همین کاری است که در حال حاضر درایتالیا درحال انجامش است. شاید روزی، زمانی که او بزرگتر شود و تجربیات بیشتری در فوتبال کسب کرده باشد، بتواند به اینجا بیاید. به عنوان یک فوتبالیست، هیچ شکی نیست؛ خوشحال خواهم شد که جیووانی به تیمم بیاید.»

6363