سران رئال به ناواس اعلام کردند: در مادرید جایی نداری

سران رئال به ناواس اعلام کردند: در مادرید جایی نداری

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش برنامه لاسکستا، کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید در آخرین بازی تیم در این فصل در مصاف با بتیس در سانتیاگو برنابئو در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب با هواداران تیم مادریدی خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش های منتشره در رسانه های اسپانیایی، مدیران باشگاه رئال مادرید به کیلور ناواس 32 ساله اعلام کرده اند که برای فصل آینده روی او حسابی باز نخواهند کرد.  بدین ترتیب کیلور ناواس بعد از 5 فصل حضور در رئال مادرید و کسب افتخارات فراوانی از جمله 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در لالیگا، فتح سه سوپرکاپ اروپا، 4 جام باشگاه های جهان و یک سوپرکاپ اسپانیا، این تیم را ترک خواهد کرد.

کیلور ناواس در آگوست سال 2014 و بعد از درخشش در جام جهانی برزیل درازای قراردادی 10 میلیون یورویی از لوانته به رئال مادرید پیوست. اولین بازی رسمی او با پیراهن تیم مادریدی در روز 23 سپتامبر و در بازی لالیگا مقابل الچه بود؛ در آن سال ناواس برای حضور در درون دروازه رئال، با ایکر کاسیاس به رقابت می پرداخت. 


نهایتا ودرتابستان 2015، اتفاقی جالب توجه رخ داد؛ در شرایطی که قرار بود ناواس به یونایتد رفته و داوید دخئا دروازه بان اسپانیایی یونایتد به مادرید منتقل شود، در دقایق پایانی مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی، دستگاه فکس خراب شد و این جابه جایی رخ نداد. بدین ترتیب ناواس به عنوان گزینه اول سنگربانی رئال در این تیم ماند و جلوتر از کیکو کاسیا، دروازه بان تیم شد و از آن زمان به بعد همیشه شایعه جذب دروازه بانی جدید، او را تحت فشار قرار می داد؛ با این وجود ناواس دروازه بان شماره یک زیدان بود و با این تیم توانست سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای 2016، 2017 و 2018 را کسب کند.

اما تابستان گذشته، تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی چلسی به رئال مادرید منتقل شد. لوپتگی دروازه بانی تیم را چرخشی کرد و قرار شد تا کورتوا در لالیگا و جام حذفی دروازه بان تیم باشد و ناواس در لیگ قهرمانان اروپا در درون دروازه تیمش قرار بگیرد؛ با  برکناری لوپتگی و انتصاب سولاری، ناواس تنها در جام حذفی در درون دروازه رئال قرار می گرفت وبا بازگشت زیدان و مصدومیت کورتوا، اوضاع دوباره به کام ناواس شد وبه نظر می رسید که ناواس مجددا دروازه بان شماره یک تیمش شده است؛ اما گویا حالا سران باشگاه مادریدی به ناواس گفته اند که برای فصل آینده روی او حسابی باز نمی کنند وباید به دنبال تیم جدیدی برای خودش باشد.قرارداد ناواس با رئال تا ژوئن سال 2020 اعتبار دارد.

6363