شایان مصلح: جراحی كنم، فصل را از دست می دهم

شایان مصلح: جراحی كنم،  فصل را از دست می دهم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع پرسپولیس امیدوار است با حمایت همه جانبه هواداران در بازی های باقی مانده پرسپولیس بتوانند خیلی زود قهرمانی اش در لیگ برتر قطعی کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح در گفتگو با فوتبالی، ضمن اشاره به آخرین وضعیت جسمانی اش گفت من از ۴ - ۵ ماه پیش مشکل مصدومیت داشتم و با درد بازی می کردم ولی به خاطر شرایط تیم سعی کردم به کار خود ادامه دهنم. در حال حاضر کمی  درد دارم. 

مصلح در مورد خبری مبنی بر اینکه فصل را از دست داده است، تصریح کرد: با چندین دکتر متخصص مشورت کردم ولی هنوز رأی نهایی برای عمل جراحی را از آنها نگرفته‌ام. به احتمال فراوان ظرف یکی دو روز جاری تکلیف مشخص می شود. اگر قرار به عمل جراحی باشد بازی‌های این فصل نمی‌توانم پرسپولیس را همراهی کنم. پس از عمل حدود ۲ ماه زمان نیاز دارم تا بتوانم به تمرینات گروهی برگردم و فوتبال بازی کنم. حالا اگر قرار به عمل باشد که فصل را از دست داده ام، در غیر این صورت شرایط فرق می کند.

 وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم گفت: خدا را شکر شرایط تیم از نظر فنی خوب است و در نتیجه گیری هم موفق عمل کرده ایم، یک مقدار مشکل مالی وجود دارد که انشاالله زودتر حل شود . البته تاکید می‌کنم با توجه به حساسیت بالای بازی ها و شرایط خاص تمام هم و غم خود را معطوف به موفقیت در بازی‌های باقیمانده کرده‌ایم اما امیدوارم مشکل مالی هم حل شود تا دیگر هیچ مشکلی باقی نماند.

  مدافع سرخپوشان بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن در اصفهان را بازی مشکلی خواند و گفت: به نظر من اگر بتوانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم گام بزرگی به سوی قهرمانی برداشته‌ایم. البته بازی‌های سپاهان و تراکتور هم برای ما تعیین کننده است. اما اگر بتوانیم بازی های خودمان را با بهترین نتایج پایان برسانیم می‌توانیم خیالمان را بابت لیگ برتر و قهرمانی در آن  را. راحت کنیم.

 مصلح در خصوص نقش هواداران در موفقیت پرسپولیس اظهار داشت: هواداران در طول فصل تحت هر شرایطی از ما حمایت کردند و تاثیر زیادی در این موفقیت داشتند در حال حاضر ۵ بازی در لیگ داریم و ۳ بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی. از تمام هواداران ما در شهرهای مختلف می خواهم در بازی‌های لیگ را تنها نگذارند و در آسیا هم در بازی السد در استادیوم آزادی حضور پیدا کرده و پشتیبان ما باشند. من به آنها قول می دهم از حمایت و حضورشان در کنار ما پشیمان نمی شوند تا انشاالله با من جشن قهرمانی در لیگ و جشن صعود در آسیا را برگزار کنیم.

گفتگو از سمیه قدیری