باقری: تاثیر برانکو در نتایج پرسپولیس مشخص است

باقری: تاثیر برانکو در نتایج پرسپولیس مشخص است

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری فارس با کریم باقری را برایتان انتخاب کردیم:

* بودیمیر با نظر مستقیم آقای برانکو به پرسپولیس آمده و او حتماً شناخت کافی از بودیمیر داشته که جذبش کرده است، اما این را باید در نظر گرفت که سبک بازی بودیمیر این گونه است، اما درنهایت تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص بازی کردن این بازیکن و سایر بازیکنان به عهده سرمربی است و او صلاح می‌داند که چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت بنشیند.

* گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که با هیچ پولی نمی‌توان آن را جبران کرد. الان پرسپولیس در کورس قهرمانی است اما اگر خدای نکرده از کورس قهرمانی عقب بمانیم و دلیل آن مشکلات مالی باشد، با چند میلیارد تومان هم نمی‌توان عقب افتادن از قهرمانی را جبران کرد. 

* به گفته خود برانکو، او قرار دارد و در پرسپولیس کار می‌کند، اما در کار مربیگری چیزی معلوم و مشخص نیست. هیچ مربی نمی‌داند که فردا سر کارش قرار دارد یا نه، اما چیزی که من می‌دانم این است که او تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و قطعا تا پایان لیگ امسال در کنار ما هست، اما کسی نمی‌تواند در خصوص آینده حرف بزند.

* در هر جای دنیا سرمربیان در قهرمانی تأثیرگذار هستند و عملکرد سرمربیان در نتایج تیم‌ها کاملا مشخص است. نمی‌دانم کاشانی منظورش از اینکه گفته قهرمانی پرسپولیس به خاطر برانکو نیست چه بوده، اما همه جای دنیا سرمربیان تأثیرگذارترین افراد در نتیجه‌گیری هستند.