خشم پدر امباپه: شایعات شرم آورند و ما آرامش می خواهیم

خشم پدر امباپه: شایعات شرم آورند و ما آرامش می خواهیم

سایت رسمی فوتبالی- ویلفرد امباپه، پدر کیلیان امباپه از شایعاتی که همه روزه در مورد آینده پسرش به گوش می رسد، حسابی عصبانی است. این روزها دائما در مورد احتمال انتقال کیلیان جوان از پاری سن ژرمن به رئال مادرید اخبار متعددی منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه 20 ساله، یکی از بامهارت ترین بازیکنان این روزهای دنیای فوتبال است و تابستان گذشته باتیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد و به همین خاطر هم گمانه زنی های مختلفی درمورد پیوستن او به رئال مادرید مطرح می شود.

حالا پدر امباپه در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوپاریزین گفته:« قبلا من تمام اخبار را گوش می دادم و همه روزنامه هارا می خواندم ولی حالا دیگر اخبار را گوش نمی کنم. اخبار مثل یک کیک شکلاتی است؛ اگر بیش از حد از آن بخورید، دل درد می گیرد. گاهی برخی از اخبار اشتباه هم همینطور هستند. بله؛ کیلیان یک شخصیت عمومی است ولی من درک نمی کنم که چرا هرروز درمورد او مقالاتی چاپ می شود. این شرم آور است.»

پدر امباپه ادامه داد:«من دیگر قادر نیستم که آن کارهایی که هرروزه انجام می دادم را انجام دهم؛ گاهی وقتها ما هم به آرامش نیاز داریم. امروزه همه نام کیلیان را می دانند.»

امباپه درتمامی بازیهای این فصل در 38 دیدار به میدان رفته و 33 گل به ثمر رسانده. گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که سران باشگاه رئال مادرید به دنبال آن هستند تا با به خدمت گرفتن امباپه، او را جایگزین کریستیانو رونالدویی که تابستان گذشته به یوونتوس رفته بود کنند.

6363