زکی پور: بازی با ماشین سازی سخت تر از سپاهان است/ شانس قهرمانی داریم

زکی پور: بازی با ماشین سازی سخت تر از سپاهان است/ شانس قهرمانی داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- به عقیده دفاع چپ آماده این روزهای استقلال بازی با ماشین سازی به مراتب سخت تر از سپاهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، میلاد زکی پور مدافع استقلال از کسب نتیجه برد مقابل سپاهان راضی و خوشحال به نظر می رسد. زکی پور که این روزها به مهره ثابت استقلال در سمت چپ میدان تبدیل شده است اعتقاد دارد آبی پوشان همچنان یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند.

برد با ارزشی را مقابل سپاهان اصفهان به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم در یک بازی حساس و 6 امتیازی یک برد خوب را کسب کنیم. این برد در جدول خیلی به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم از غفلت احتمالی سایر حریفان به صدر جدول نزدیک تر شویم. البته این را هم باید بگویم که سپاهان دراین بازی خیلی خوب ظاهر شد و توانست خودش رادر حد یک مدعی نشان دهد.

به نظرت استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد؟

چرا که نه. هنوز 5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. ما می توانیم در این 5 بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و اگر سایر حریفان نتایج دلخواه را نگرفتند آن وقت عنوان قهرمانی را کسب کنیم. ما در خیلی از بازی ها حق مان برد بود ولی بدشانسی آوردیم اما دیگر دراین 5 بازی حق شکست خوردن نداریم و باید بهترین عملکرد راداشته باشیم.

اکثر مدعیان هم در این هفته ناکام بودند.

این بهترین فرصت برای ما بود که خود را به صدر جدول نزدیک تر کنیم. البته این را بگویم که ما چهارشنبه یک بازی سخت مقابل ماشین سازی داریم که به مراتب از بازی مقابل سپاهان سخت تر است. باید در آن مسابقه نتیجه بگیریم.

یک گل هم زدید که داور آن را قبول نکرد.

فکر می کنم داور خطای شارژ گرفت. البته تا جایی که من شنیدم اکثر کارشناسان داوری گفته اند که آن توپ گل بوده است. به هر حال مهم این بود که ما توانستیم در این بازی پیروز شویم.

این روزها در جناح چپ استقلال بهترین عملکرد را داری.

تمام تلاشم این است که بتوانم با انجام بازیهای خوب نقشی در موفقیت های استقلال داشته باشم. فکر می کنم می توانم در راه کسب نتیجه برای استقلال خوب ظاهر شوم. البته باید در این بین از همبازیانم تشکر کنم که آن ها هم در زمین از تمام توان خود برای کسب پیروزی استفاده می کنند.

در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط تان خوب است.
برد مقابل الهلال خیلی به ما کمک کرد. البته مهم این است که دربازی برگشت هم به موفقیت برسیم. برد رفت و برگشت مقابل الهلال ما را به مرحله بعدی می فرستد. البته ما یک بازی خانگی هم مقابل الدحیل قطر در تهران داریم که تاثیرگذار است. اگر بتوانیم این بازی خانگی را هم ببریم شانس صعودمان افزایش پیدا خواهد کرد.

4344