سپیدرود سه- تراکتورسازی یک/ سیلاب سپیدرود، تراکتور را برد؛ دروازه بان رشتی، نقطه ضعف دروازه تبریز

سپیدرود سه- تراکتورسازی یک/ سیلاب سپیدرود، تراکتور را برد؛ دروازه بان رشتی، نقطه ضعف دروازه تبریز

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال سپیدرود موفق شد در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تراکتورسازی را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 آغاز شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سپیدرود به پایان رسید. در نیمه دوم حرکت انفرادی حسین شنانی و ضربه‌ای کم رمق از سوی این بازیکن با دفع ناقص محسن فروزان رو به رو شد و مهرداد بایرامی در دقیقه 66 گل سوم سپیدرود را به ثمر رساند. این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

داور: رضا مهدوی

کمک‌داوران: علی اکبر نوری – یوسف مغروری

گل‌: مهرداد بایرامی (2 و 66) و میثم فردوسی (33) از سپیدرود، مسعود شجاعی (23) از تراکتورسازی

کارت زرد: محمد طیبی، اکبر ایمانی از تراکتورسازی، حسین شنانی و میلاد شیخی‌سلیمانی از سپیدرود

کارت قرمز: جواد آقایی‌پور از سپیدرود

 تراکتورسازی در شرایطی که می‌توانست با پیروزی مقابل سپیدرود رشت به صدر جدول برسد با کسب 49 امتیاز در همان رده دوم باقی ماند. سپیدرود هم با این  پیروزی 18 امتیازی شد و بدون تغییر جایگاهش در رده پانزدهم به یک قدمی نفت مسجد سلیمان در رده چهاردهم رسید.

تراکتورسازی در نیم فصل دوم متحمل باخت نشده بود و این اولین شکست جرج لیکنز بعد از بر عهده گرفتن هدایت این تیم بود.

ترکیب سپیدرود رشت:


ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی


سرمربی: نادر دست نشان


ترکیب تراکتورسازی تبریز:


محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس


سرمربی: جورج لیکنز


موقعیت حساس:

دقیقه 2: ایمان سلیمی پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که توپ با پله شدن در اختیار گلر مهمان گرفت و او با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.

دقیقه 6- شوت خطرناک حسین شنانی از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 8: شوت زمینی و خطرناک مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه در اختیار گلر تراکتورسازی قرار گرفت.

 دقیقه 18: دانیال اسماعیلی فر با پاس در عمق عالی استوکس را با صادقی تک به تک کرد که شوت این بازیکن به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 23: مسعود شجاعی از سمت راست صاحب موقعیت شد و با تیزهوشی مثال زدنی از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی و با چیپ استثنایی دروزاه سپیدرود را بازی کند و نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

دقیقه 25- دژاگه از سمت چپ زمین کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر خطرناک طیبی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 33: بلبلی با پاسی میثم فردوسی را صاحب موقعیت کرد. این هافبک هم با انجام حرکت بدن زیبا و سپس شلیک شوت استثنایی توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.

دقیقه 41: شوت مسعود شجاعی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: ضربه روپای حسین شنانی با عکس العمل زیبای محسن فروزان به کرنر رفت.

دقیقه 50 : ارسال احسان حاج صفی با ضربه سر آنتونی استوکس از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه 55: شوت زیبای مهرداد بایرامی به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 66: حسین شنانی با حرکت تکنیکی از میانه زمین طیبی را از پیش رو برداشت تا با نفوذ به محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کند. در ادامه فروزان با دفع اشتباه و‌ عجیبی توپ را جلوی پای بایرامی قرار داد تا او با فروپاشی دروازه اختلاف را به دو برساند.

دقیقه 79: شوت محکم آنتونی استوکس را ایمان صادقی در اختیار گرفت.

دقیقه 80: ضریه بغل پا و کات دار میثم فردوسی به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 85- شوت محکم و کات دار شنانی از پشت محوطه جریمه در اختیار محسن فروزان قرار گفت.

حاشیه های بازی:

محسن فروزان گلر رشتی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هنگام ورود به زمین توسط هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با شعار «محسن بچه‌رشتی» مورد تشویق قرار گرفت.

* پیش از آغاز مسابقه نادر دست نشان و کادر فنی سپیدرود رشت به سمت نیمکت تراکتورسازی رفته و به جورج لیکنز و کادر فنی این تیم خوش‌آمد گفتند.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با شعارهایی نظیر «آبای امی براره»، «هیران نگین گیلان» و «سپیدرود گل بزن رشتی ها بی قرارند» جو فوق العاده ای در ورزشگاه ایجاد کرده اند، سپیدرودی ها با تشویق بازیکنان شان خواهان برتری مقابل تراکتورسازی تبریز شدند.

* هواداران تراکتورسازی با شعار معروف "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراغی" تیم خود را به شدت تشویق می کنند و خواهان قهرمانی تیم شان در لیگ برتر شده اند.

* تعدادی از هواداران تیم نساجی مازندران با حضور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به تشویق تیم سپیدرود رشت مشغول هستند، سپیدرودی ها در دقایقی نیز به تشویق تیم نساجی مازندران پرداختند.

* حسین شنانی و مهرداد بایرامی بازیکنان اسبق تراکتورسازی به سمت نیمکت تیم تبریزی و هواداران این تیم رفته و برای ورود به زمین از آنان رخصت گرفتند.

* سپیدرود رشت در دقیقه دوم مسابقه روی اشتباه فردی محسن فروزان و با تیزهوشی مهرداد بایرامی گل نخست مسابقه را به‌ثمر رساند، بایرامی پس از به ثمر رساندن گل از خوشحالی خودداری کرده و به وسط زمین بازگشت.

*سوگیتا، بازیکن ژاپنی تراکتورسازی بزرگترین غایب این تیم در بازی با سپیدرود خواهد بود.

*هواداران تراکتور جایگاه خود را به طور کامل تکمیل کرده‌اند.

*هواداران دو تیم با حضور تیم‌های مورد علاقه خود در زمین برای گرم کردن، تشویق زیادی را انجام دادند سپس با یکدیگر کری فراوانی خواندند.

* نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقایقی از مسابقه به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشته و با تذکر داور مسابقه مواجه شد.

* محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با خطای تراکتوری‌ها نقش بر زمین شده و بازیکنان تراکتورسازی بی‌توجه به این مسئله به بازی ادامه دادند، عدم ارائه بازی فیرپلی از سوی تیم تراکتورسازی تبریز با اعتراض شدید بازیکنان، هواداران و کادر فنی سپیدرود رشت مواجه شد.

* جورج لیکنز در چند نوبت از عملکرد بازیکنان تراکتورسازی به‌ویژه گلر این تیم ابراز نارضایتی کرد و اعتراض خود را با حرکت دست‌نشان داد.

* تراکتورسازی تبریز در دقیقه 43 مسابقه در موقعیتی آفساید توسط استوکس به گل دست‌یافت، داور مسابقه پیش از ضربه در سوت خود به نشانه آفساید دمیده و مهاجم تراکتور بدون توجه به سوت داور به بازی ادامه داد، این موضوع با اعتراض شدید علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت به داور چهارم مسابقه مواجه شد.

* تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیمه دوم با تأخیر وارد زمین شد.

* هواداران دو تیم در نیمه دوم در دقایقی از مسابقه علیه یکدیگر شعار داده و با شعارهای منشوری یکدیگر را خطاب قرار دادند.

* مهرداد بایرامی پس‌ از اینکه گل دوم خود را به ثمر رساند برخلاف گل نخست به خوشحالی پرداخته و شادی خود را با هواداران سپیدرود رشت تقسیم کرد.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از گل سوم تیمشان، نادر دست‌نشان را با شعار «نادر امپراطور» مورد تشویق قرار دادند.

7655