حسین کعبی : این بازی هم برای پرسپولیس سخت است هم سپیدرود

حسین کعبی : این بازی هم برای پرسپولیس سخت است هم سپیدرود

وب سایت فوتبالی- حضور حسین کعبی در کادرفنی سپیدرود با خداحافظی علی کریمی از  این تیم به پایان رسید تا در آستانه جدال تیم های سپیدرود در برابر پرسپولیس، او تقابل با برانکو که مربی قدیمی او در تیم ملی محسوب می شد را از دست بدهد. در پیش بودن این دیدار بهانه خوبی بود تا گپ ویژه ای را با حسین کعبی داشته باشیم. گپی که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید.

حسین کعبی مربی سابق سپیدرود ابتدا در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در برابر السد مستحق باخت نبود اما اشتباه عجیب داوران این دیدار باعث شد که پرسپولیس دست خالی از قطر برگردد و به آنچه که در آن دیدار استحقاقش را داشت، نرسد. البته اگر بازیکنان در طول بازی قدر فرصت های متعددی که روی دروازه حریف را داشتند، می دانستند، به طور حتم نتیجه بهتری در آن دیدار رقم می خورد.

کعبی در ادامه با اشاره به برانکو که می داند چطور در ادامه شرایط را برای صعود تیم به مرحله بعدی را فراهم آورد، تصریح کرد: برانکو کارش را خوب بلد است. من اعتقاد دارم این بدشانسی ها و اشتباهات داوری نمی تواند در سرنوشت این تیم تاثیر منفی بگذارد. درست است  که این شکست مسیر صعود پرسپولیس را  ناهموار کرده اما با شناختی که من از این مربی دارم، می تواند دوباره پرسپولیس را به دوران اوج بازگرداند. شک ندارم پرسپولیس به دور بعد صعود می کند. این که در 2 بازی آسیایی پرسپولیس 2 گل آفساید به ثمر رسید، خیلی ناراحت کننده است و امیدوارم مشکلات و اشتباهات داوری باعث نشود حق نماینده ایران در آسیا ضایع شود.

 وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل اصلی پرسپولیس می تواند به فشردگی بازی ها و خستگی تیم مربوط شود. فشار حضور در 3 جام باعث تحلیل قوای جسمانی تیم شده و همین موضوع هم باعث شد به نظر برسد تیم در چند بازی اخیرشان افت کرده است. 

مربی سابق سپیدرود که با جدایی علی کریمی از این تیم جدا شد در آستانه بازی پرسپولیس در رشت برابر سپیدرودی ها اظهار داشت: مهمترین عاملی که برای این بازی می تواند تاثیرگذار باشد، نیاز مبرم این تیم ها به پیروزی در این دیدار است. پرسپولیس و برانکو  برای قهرمانی تلاش می کنند و سپیدرود برای استفاده از شانس های باقی مانده شان برای بقا در لیگ برتر، موضوعی که می تواند جذابیت این دیدار را دوچندان کند. من در هر دو تیم روزها و خاطرات خوبی دارم و دوست دارم جدای نتیجه نهایی این دیدار، هواداران از تماشای فوتبالی مهیج لذت ببرند. این بازی هم برای پرسپولیس سخت است و هم برای سپیدرود و امیدوارم در این بازی هرتیمی شایسته تر بود، به پیروزی برسد.

حامد فلاح - سایت رسمی فوتبالی

1984