فولاد یک - سپاهان یک / فولاد لای چرخ سپاهان!

فولاد یک - سپاهان یک / فولاد لای چرخ سپاهان!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم فولاد و سپاهان در ورزشگاه تازه ساخت فولاد آره نا به میدان رفتند و در پایان به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر

فولاد خوزستان - فولاد سپاهان اصفهان

جمعه 24 اسفند 97، ساعت 15:00

اهواز، ورزشگاه فولاد آره نا

تیم داوری داور:  محمدحسین زاهدی‌فرد؛ کمک‌ها: حسن انتظاری و علی احمدی؛ داور چهارم: حسین مرادی/ کمک داوران خط: جواد رحیم‌زاده و محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر.

کارت:

کارت زرد میثم دورقی دقیقه 27 بابک مرادی(74) فریرا (90) از فولاد

کارت زرد حسن جعفری(41)  عزت‌الله پورقاز(63) مهدی کیانی(88) از سپاهان

ترکیب فولاد: ناصر سالاری، ایوب والی، سیامک کوروشی، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی(79- صابر حردانی) ، آکااوشی(72- مهدی زبیدی) ، بابک مرادی، حسن بیت‌سعید، لوسیانو پریرا و اریک موسی 

سرمربی: افشین قطبی

ترکییب سپاهان: سید پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری(74- محمدرضا مهدی‌زاده) ، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، علی قربانی و کی‌روش استنلی 

سرمربی: امیر قلعه نویی


گل:

گل اول سپاهان دقیقه 69 کی‌روش استنلی: 

پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را کی‌روش استنلی با شوت محکم و زمینی زد که با وجود شیرجه ناصر سالاری به سمت راست دروازه و تاثیرگذاری روی توپ، این ضربه تبدیل به گل شد تا سپاهان به گل اول این مسابقه برسد. 

گل اول فولاد دقیقه 81: حسن بیت‌سعید:

 صابر حردانی دو دقیقه بعد از ورودش به زمین تاثیرگذار ظاهر شد و ارسال او با عبور از روی سر پریرا به بیت‌سعید رسید تا او با شوت سرضرب پُرقدرت و تماشایی، این فرصت را تبدیل به گل کرد. 

دقایق حساس:

دقیقه 9: ارسال آکاهوشی از روی کرنر سمت چپ زمین را رافائل مسی با ضربه بغل پا زد که شوت او به تیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 11: سانتر کوتاه بیت‌سعید از جناح چپ به پریرا رسید، اما این مهاجم در برخورد با مدافع سپاهان روی زمین افتاد که با وجود اعتراض فولادی‌ها، زاهدی‌فرد اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 13: کرنر فولادیها خطرناک طده شد و ابتدا مسی روی توپ تاثیر گذاشت و در ادامه دورقی از دو قدمی نتوانست دروازه نیازمند را باز کند.

دقیقه 15: مهرداد محمدی فرصت خوبی داشت تا گل اول بازی را بزند اما توپ روی پای راستش افتاد و گلر فولاد به راحتی توپ را دفع کرد.

دقیقه 24: پاس تو در مسی به بیت سعید رسید تا این بازیکن از زاویه ای سخت با ضربه ای زمینی و محکم نیازمند را به واکنش وا دارد. شیرجه گلر سپاهان یک گل را برای سپاهان خرید و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 25: در ادامه موقعیت قبلی کرنر خطرناک زده شد و ضربه سر مهاجم فولاد به کنج دروازه می رفت که باز هم نیازمند منجی دروازه اش شد.

دقیقه 30: محمدی با فرار از سد ایوب والی دوباره در موقعیت گلزنی قرار گرفت که این بار هم شوت پای راست محکم او را سالاری با واکنش زیبایی تبدیل به کرنر کرد.
دقیقه 31: شوت فنی مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه 33: قربانی با دو دریبل سرپا مدافعان فولاد را جای گذاشت که شوت روی پای او از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: سپاهان دست بردار نیست و روی دروازه فولاد خیمه زده؛ در این لحظه پاس عالی کیانی به یزدانی رسید و پاس خطرناک و عرضی این بازیکن با خوش شانسی فولادیها در منطقه شش قدم به مهاجمان سپاهان نرسید اما در نهایت محمدی به توپ رسید و با شوتی سرکش دروازه فولاد را با خطر روبرو کرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: دفع ناقص مرادی روی ارسال کی‌روش استنلی و شوت روی پای تماشایی کومان با کمترین فاصله از کنار دروازه فولاد عبور کرد.

دقیقه 48: پاس در عمق کومان و شوت زمینی کی‌روش استنلی، از سمت چپ دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 50: خروج ناموفق نیازمند روی توپ ارسالی آکاهوشی و ضربه سر دورقی با فاصله کمی از روی دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه 52: شوت پای چپ پریرا از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 64: ضربه سر بیت‌سعید روی توپ ارسالی میرزایی از سمت راست زمین با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه 66: محمدی بعد از دریافت پاس در عمق علی قربانی، پاس در عرض خوبی داد که با رها کردن توپ توسط قربانی، سجاد شهباززاده صاحب موقعیت شد که این بازیکن در برخورد با بابک مرادی روی زمین افتاد تا زاهدی‌فر در این صحنه اعلام پنالتی کند.

دقیقه 75: شوت پُرقدرت محمدی از پشت محوطه جریمه به مدافعان فولاد برخورد کرد و در حالی که موقعیت دوباره‌ای برای سپاهان به وجود آورد ولی سالاری با خروج از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 76: ارسال میرزایی و ضربه سر پریرا به کوروشی برخورد کرد و دفع شد، اما در ریباند توپ به زبیدی رسید که شوت نمایشی او به بیرون رفت.

دقیقه 79: ضربه سر شهباززاده به شکل خطرناکی از بالای دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه 84: حمله همه جانبه فولاد نزدیک بود این تیم را به گل دوم برساند که مهدی‌زاده این اجازه را نداد و توپ را دفع کرد.

دقیقه 85: شوت نه چندان خوب زبیدی قدرت و دقت لازم را نداشت و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه 86: سر توپ چشم‌نواز و شوت فنی و استثنایی مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه فولاد برخورد کرد و راهی کرنر شد.

2526