رئال مادرید و تدارک پیشنهاد 82 میلیون یورویی برای هازارد

رئال مادرید و تدارک پیشنهاد 82 میلیون یورویی برای هازارد

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، مدیران باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 82 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن ادن هازارد آماده کرده اند. گویا مدیران باشگاه مادریدی اخیرا به لندن سفر کرده اند تا برای توافق با هازارد برای انتقالش به پایتخت اسپانیا به مذاکره بپردازند.

بدین ترتیب ادن هازرد می تواند دومین خرید رئال مادرید در دوره دوم حضور زیدان روی نیمکت مربیگری این تیم باشد. آنها اخیرا میلیتائو را به خدمت گرفتند و از هم اکنون درحال برنامه ریزی برای خرید مهره های جدیدی برای تیمشان هستند. این درحالی است که باشگاه چلسی تا ژوئن سال 2020 از خرید بازیکن محروم شده است و این اتفاق ممکن است کار را برای خریدهازارد کمی سخت کند. چرا که سران چلسی در صورت جدایی هازارد قادر به خرید جایگزین مناسبی برای او نخواهند بود.

تا قبل از محرومیت چلسی از حضور در بازار، مقامات این باشگاه درنظر داشتند که درصورت جدایی هازارد، پولیسیچ را به تیمشان بیاورند ولی حالا و با اعمال این محرومیت، مدیران چلسی درنظر دارند تا به هرترتیبی شده از جدایی هازارد جلوگیری کنند.

اما بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت مربیگری رئال مادرید، می تواند نقش سرنوشت سازی در انتقال هازارد به مادرید ایفا کند. ادن هازارد چندی پیش درصحبتهایی گفته بود که درمورد آینده اش تصمیم گیری کرده:« من تصمیمم را گرفته ام. می دانم که می خواهم چه کار کنم؛ البته درحال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می کنم، انجام بازیهای خوب برای چلسی است.»


هازارد درسال 2017 درتمجید از زیدان گفته بود:« بازی کردن برای زیدان یک رویا خواهد بود.» و پدر او نیز در آن زمان گفته بود:« کار کردن با زیدان، داستان دیگری دارد.»

زیدان هم یکی از افرادی است که همواره از هازارد تحسین کرده و سالها پیش درمورد این ستاره بلژیکی گفته بود:« من با چشمان بسته هم هازارد را برای رئال مادرید می خرم. بعدازمسی و کریستیانو، هازارد بازیکن محبوب من است.»

قرارداد فعلی هازارد با چلسی تا سال 2020 اعتبار دارد واو در انتظار انتقالش به مادرید، دست کم دوبار پیشنهاد تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده. 

دراین میان  مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی ترجیح داده تا درمورد بازگشت زیدان به رئال که باعث نزدیکتر شدن هازارد به این تیم می شود اظهارنظری نکند:«به نظرم باید این سوال را از هازاد بپرسید. من با هازارد درمورد زیدان صحبتی نکرده ام. اصلا نگران نیستم. شما خیلی خوب نظر مرا می دانید. من فقط بازیکنانی را می خواهم که دوست دارند در چلسی بازی کنند.»

هازارد دراین فصل 2862 دقیقه برای چلسی به میدان رفته و 16 گل زده و 11 پاس گل داده.

6363