میهمانی مفصل شام جوردی آلبا به مناسبت تمدید قراردادش با بارسا

میهمانی مفصل شام جوردی آلبا به مناسبت تمدید قراردادش با بارسا

سایت رسمی فوتبالی- بازیکنان بارسلونا پنجشنبه شب به یک میهمانی ویژه دعوت بودند. جوردی آلبا ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا بعد از تمدید قراردادش با این تیم قول داده بود که دوستانش را به شام میهمان کند و به همین بهانه هم تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه کاتالان را به هتل سوفیای بارسلونا دعوت کرده بود.

البته این میهمانی شام بهانه خوبی شد تا بارسایی ها با یک تیر چند نشانه زده و چندین اتفاق مهم را درمیهمانی شام جوردی آلبا جشن بگیرند؛ از صعود تیم به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا تمدید قرارداد جوردی البا تا سال 2024 و هم پیمان شدن بارسایی ها برای فتح قهرمانی سه گانه در پایان فصل.

ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا هم حسابی با آلبا و میهمانی اش همکاری کرد و روز تعطیلی تمرینات تیمش را از روز پنجشنبه به روز جمعه منتقل کرد تا بدین ترتیب تمام حضار این میهمانی بتوانند تا ساعات پایانی شب درکنار دوستان و خانواده شان خوش بگذرانند و نگران حضور به موقع در جلسه تمرینی روز جمعه نباشند.

والورده همراه با همسرش دراین میهمانی شرکت کرد

این میهمانی در هتل سوفیا که متعلق به جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلوناست برگزار شد. اکثر میهمانی ها وجشنهای بارسایی ها هم دراین هتل برگزار می شود. جوردی آلبا برای این میهمانی، تمام بازیکنان تیم را با خانواده هایشان دعوت کرده بود. البته برخی بازیکنان مثل پیکه به تنهایی و بدون شکیرا وارد میهمانی شد.


بارسایی ها دراین میهمانی با هم هم قسم شدند تا برای فتح قهرمانی سه گانه بکوشند. آنها در جام حذفی تنها یک گام دیگر با قهرمانی فاصله دارند وبا برد والنسیا دربازی فینال به جام خواهند رسید؛ کار در لالیگا هم نسبتا آسان است و تنها کار سخت آنها در لیگ قهرمانان اروپاست که برای دستیابی به جام باید تلاشهای زیادی انجام شود. 


اکثر بازیکنان بارسلونا با همسرانشان دراین میهمانی شرکت داشتند و برخی بازیکنان مثل عثمان دمبله از درب پشتی وارد هتل شدند تا از دوربین های پاپاراتزی ها درامان باشند. برخی دیگر مثل کوتینیو دیرتر به مراسم رسیدند.

مسی وسوارز که هم همسایه هستندو هم همسرانشان با هم حسابی صمیمی هستند، با خانواده هایشان با یک ماشین به این میهمانی رفتند

یکی از نکات جالب توجه در رختکن بارسایی ها دوستی صمیمانه همسران بازیکنان این تیم است که درکنار هم مثل اعضای یک خانواده هستند.

همسران بازیکنان بارسلونا درکنار هم

6363