این همه جنگ برای یک مهاجم نیمکت نشین در استقلال

این همه جنگ برای یک مهاجم نیمکت نشین در استقلال

وب سایت رسمی فوتبالی- جنگ و درگیری میان باشگاه استقلال و ذوب آهن بالا گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مصاحبه روز گذشته  سعید آذری در خصوص مطالبات ذوب آهن از باشگاه استقلال آتش درگیری اصفهانی ها با استقلال را شعله ور تر کرد تا جایی که فتحی او را متهم به این کند که چرا در روز بازی حساس استقلال مقابل العین این صحبت ها را کرده است. این درگیری حتی به مدیران رسانه ای دو باشگاه هم رسید تا اختلاف نظر و جنگ میان استقلال و ذوب آهن هم چنان ادامه داشته باشد. با این حال نکته تامل بر انگیز این است که چک های دنباله دار استقلال برای ذوب آهن و تهدیدهای اصفهانی ها به حکم جلب فتحی و این همه اختلاف برای بازیکنی است که آبی ها کم تر در زمین از آن استفاده می کنند.

مرتضی تبریزی هر چقدر انتقالش به استقلال پر سر و صدا بوده، کم تر درون زمین برای استقلال خبر ساز بوده است. عدم اعتقاد شفر به این بازیکن سبب شده تا یکی از جنجالی ترین انتقال های استقلال کم تر در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته باشد.

به نظر می رسد پس از این همه درگیری و اختلاف نظر حداقل استقلالی ها باید بیشتر به دنبال استفاده از مرتضی تبریزی باشند و یا احیانا این بازیکن هم تلاش بیشتری برای اثبات توانایی های خود داشته باشد تا پس از این همه جنجال و اختلاف حداقل استقلال استفاده بیشتری از این بازیکن میلیاردی داشته باشد.

9697