مسی دومین بازیکن تاریخ بارسا با بیشترین بازی در لالیگا

مسی دومین بازیکن تاریخ بارسا با بیشترین بازی در لالیگا

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی حالا نه تنها بازیکنی با بیشترین گل زده با پیراهن بارسلونا در رقابتهای لالیگاست، بلکه به زودی بازیکنی لقب خواهد گرفت که بیشترین بازیها را درطول تاریخ لیگ اسپانیا با پیراهن بارسلونا برگزار کرده است.

در حال حاضر این افتخار دراختیار ژآوی ارناندس است که کارنامه ورزشی اش در باشگاه کاتالان را با انجام 767 بازی رسمی برای بارسا بست؛ از مجموع این بازیها، ژاوی 505 بار در لالیگا با پیراهن بارسلونا به میدان رفته است. 

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسا با حضور در بازی شنبه شب تیمش مقابل رایو وایه کانودر لالیگا، 443مین حضورش در لالیگا را تجربه کرد و بدین ترتیب توانست از رکورد 442 بازی رسمی اینیستا برای بارسا در لالیگا پیشی بگیرد.

البته چالش پیش روی مسی این است که دومین بازیکن با بیشترین بازیها درتاریخ باشگاه بارسلونا شود.این رکورد در حال حاضر در اختیار اینیستاست که مجموعا 674 بازی با پیراهن بارسلونا انجام داده بود و مسی تابه امروز در 672 بازی با پیراهن بارسا به میدان رفته؛ یعنی تا چند هفته دیگر مسی به طور رسمی دومین بازیکنی خواهد بود که بیشترین بار درطول تاریخ پیراهن باشگاه کاتالان را به تن کرده.

در لیست ده بازیکنی که بیشترین بازیها را در تاریخ باشگاه بارسلونا برگزار کرده اند، نام سرخیو بوسکتس نیز دیده می شود که با 521 بازی در رده هفتم است. جرارد پیکه هم با 484 بازی برای بارسا جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده.

6363