استقلال خوزستان صفر - پیکان 1 / آبی های خوزستان هر هفته کم رنگ تر از هفته قبل

استقلال خوزستان صفر - پیکان 1 / آبی های خوزستان هر هفته کم رنگ تر از هفته قبل

وبسایت رسمی فوتبالی -  دیدار تیمهای استقلال خوزستان و پیکان با یک گل به سود پیکان به پایان رسید. استقلال خوزستان با باخت در این بازی خانگی نتوانست از قعر جدول جدا شود و جای سپیدرود را بگیرد اما پیکان به لطف سه امتیاز بازی خارج از خانه‎اش تا رده هشتم جدول بالا آمد.

هفته بیست و یکم لیک هجدهم، جمعه 16/12/97، ساعت 15:30، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: علی بای        کمک ها: جلیل شعرانی و محمد راهی

 به گزارش فوتبالی، فرزین گروسیان، شیرمردی، ایوب کلانتری، وحیدحمدی‎نژاد، سعید زارع( 52- رامین داودی)، میثم کریمی، مجتبی رمضانی،(74- فرید امیری) وحید خشتان، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی و میثم شاه‎مکوند 11 بازیکن تیم میزبان برای این دیدار هستند.

حسین فرکی هم این نفرات را برای بازی امروز انتخاب کرده است: مهدی امینی، مهران موسوی، مهدی مومنی، محمد قاضی، ماهان رحمانی(63- مگنو باتیستا)، حجت حق‎وردی، امیرحسین کریمی، امیر روستایی(72- عیسی آل‎کثیر)، مارکو، سعید واسعی(92- سعید قائدی‎فر)، امیر روستایی

شرح گل:

دقیقه 26: حرکت عمقی خوب مهدی مومنی با پاس عالی او به امیر روستایی همراه شد تا این بازیکن دروازه خالی استقلال خوزستان را باز کند.

لحظات حساس:

دقیقه 43: محمد قاضی می توانست پیکان را به گل دوم برساند اما میثم کریمی با یک تکل فوق العاده مانع رسیدن پاس مهدی مومنی به مهاجم پیکان شد و کریمی با این تکل دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 46: مهدی امینی کار سختی برای مهار ضربه ایستگاهی بازیکن استقلال خوزستان نداشت.

دقیقه 48: ضربه سر بازیکن پیکان با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 49: مهدی امینی با یک واکنش خوب اجازه نداد استقلال خوزستان گل تساوی را بزند.

دقیقه 50:  رمضانی بازیکن استقلال خوزستان بهترین موقعیت برای به تساوی کشاندن بازی را از دست داد و ضربه اش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 65: ضربه سر خشتان با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 84: رامین داودی در شرایطی که تقریبا با گلر پیکان تک به تک شده بود، تحت فشار مدافعان پیکان نتوانست دروازه حریف را باز کند.

اخطار: آرمان قاسمی، ماهان رحمانی و سعید واسعی( پیکان) ایوب کلانتری، سعید زارع و شاه‎مکوند( استقلال خوزستان)

1984