نقش اشتباهات فردی در اولین شکست پرسپولیس

نقش اشتباهات فردی در اولین شکست پرسپولیس

وبسایت رسمی فوتبالی - روزنامه خراسان ورزشی نگاه متفاوتی به اولین باخت پرسپولیس در لیگ برتر داشته و نوشته: نمی‌توان ضعف‌های فنی و اشتباهات فردی و تاکتیکی سرخ‌پوشان را نادیده گرفت. تیم پرسپولیس کاملا عصبی بود و اگر این مسئله هم متاثر از شایعه لغو بازی به خاطر مخالفت شورای تامین شهر اهواز یا قطعی چند ثانیه‌ای برق در رختکن و بی‌نظمی و آشفتگی رختکن پرسپولیسی‌ها قبل از بازی باشد، بازهم قابل دفاع و توجیه نیست چرا‌که از تیم بزرگی چون پرسپولیس انتظار می‌رود در چنین فضایی بتواند تمرکز بهتری داشته باشد.

 اشتباهات فردی هم در پرسپولیس زیاد دیده شد. سروش رفیعی با روزهای خوبش فاصله زیادی دارد و با بازیکنان هماهنگ نیست. محمد نادری که جانشین شجاع در قلب دفاع شده بود در روز بد پرسپولیس، بدترین نمایش را داشت و این مسئله اهمیت خویشتن‌داری بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار را برای نگرفتن کارت‌های بی‌مورد گوشزد می‌کند و شاید تلنگری هم برای شجاع و دیگران بازیکنان اصلی پرسپولیس باشد که بدانند اخطارهای بی‌مورد تا چه اندازه دردسر‌ساز می‌شود. 

جناح چپ پرسپولیس هم دیگر نقطه ضعف این تیم در بازی با فولاد بود و بین احمد نوراللهی و شایان مصلح در جناح چپ فاصله ایجاد شده و فضای خوبی را به بازیکنان فولاد داده بود. همه این مسائل و بحث‌های حاشیه‌ای دست به دست هم داد تا نخستین شکست پرسپولیس در لیگ هجدهم توسط افشین قطبی و فولاد رقم بخورد.

1984