پیش بازی ذوب‎آهن - الکویت / علیمنصور در انتظار اولین برد

پیش بازی ذوب‎آهن - الکویت / علیمنصور در انتظار اولین برد

وبسایت رسمی فوتبالی – علیرضا منصوریان امیدوار است اولین بردش به عنوان سرمربی ذوب‎آهن را در پلی‎اف لیگ قهرمانان جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ذوب‎آهن در مرحله دوم پلی‎اف میزبان الکویت کویت است. تیمی که در دور قبلی پلی‎اف نماینده اردن را شکست داد و حالا باید با تیم علیمنصور بازی کند. سرمربی نسبتا جدید ذوب‎آهن در چهار بازی قبلی خود یک باخت و سه تساوی بدست آورده و هنوز بردی دشت نکرده اما با صحبتهایی که در کنفرانس خبری قبل از بازی داشته، انگار اطمینان زیادی نسبت به بردن حریف کویتی‎اش دارد. او درباره حریفش گفته:" به لحاظ تاکتیکی هم حریف را کاملاً می‌شناسیم. ۱۰ بازی قبلی این تیم را دیده‌ایم. می‌دانیم حریف قوی و قابل احترامی است.تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. خدا را شکر یکی از بهترین تیم‌های آنالیز فوتبال در اختیار بنده هستند و در چند سال گذشته این را ثابت کرده‌اند. تمام بازی‌های حریف را به صورت کامل دیده‌ایم."

آشنایی با الکویت: حریف ذوب‎آهن به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ کویت جواز حضور در مرحله پلی‎اف لیگ قهرمانان را بدست آورد. این تیم امسال هم وضعیت خوبی در لیگ کشورش دارد و بعد از گذشت 12 هفته از رقابتهای لیگ، با 27 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. آنطور که منصوریان در کنفرانس خبری دیروزش گفت، الکویت بیشتر از یکسال است که به هیچ تیمی نباخته است.

غایب بزرگ: ذوب آهن خیلی زود محمدرضا خلعتبری را از دست داد و این بازیکن کمتر از 90 دقیقه برای تیم جدیدش بازی کرد. خلعت نه تنها دیدار با الکویت بلکه کل دیدارهای ذوب تا پایان فصل را از دست داده است.

حریف بعدی: علیمنصور اگر بتواند حریف کویتی اش را ببرد در مرحله بعدی پلی‎اف باید به مصاف الغرافه برود که مهدی طارمی را در اختیار دارد.

1984