سیدورف: رونالدو پادشاه مادرید بود اما جدایی زیدان ضربه سنگین تری بود

سیدورف: رونالدو پادشاه مادرید بود اما جدایی زیدان ضربه سنگین تری بود

سایت رسمی فوتبالی - کلارنس سیدورف معتقد است که کریستیانو رونالدو پادشاه مادرید بود اما جدایی زین الدین زیدان به عنوان سرمربی ضربه سنگین تری به رئال مادرید زد. 

به گزارش فوتبالی، تابستان 2018 تغییرات بسیاری را در سانتیاگو برنابئو ایجاد کرد. برنده 5 توپ طلا پس از 9 سال پایتخت اسپانیا را به مقصد یوونتوس ترک کرد و اسطوره سابق رئال مادرید نیز از هدایت این تیم کناره گیری کرد. در غیبت رونالدو و زیدان، رئالی ها با مشکل عدم ثبات روبرو شدند و لوپتگی را از تیم خود احراج کردند. سیدورف در گفتگو با مارکا درباره تاثیرات جدایی دردناک این دو اظهار داشت: " کریستیانو مانند پادشاهی در مادرید بود و گلزنی تیم را تضمین می کرد. اگر او هنوز در این تیم بود، مادریدی ها اعتماد به نفس بیشتری داشتند اما من باور ندارم که نتایج تغییر چندانی می کرد. به نظر می رسد که جدایی زیدان تاثیر بسیار بیشتری داشت چرا که نحوه بازی آنها تغییر کرده است. هرکس که جانشین او می شد، نیاز داشت که کاری خاص برای کسب موفقیتی سریع انجام دهد و به سختی ها غلبه کند. "

سیدورف فصل گذشته و پس از جدایی زیدان این شانس را داشت که هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد. بازیکن سابق تیم ملی هلند در این باره گفت: " رئال مادرید خانه من است و صادقانه باید بگویم که اگر این پیشنهاد جدی می شد، آن را می پذیرفتم. تماس هایی انجام شد اما تصمیم به سمت دیگری رفت. من جوان هستم و امیدوارم در آینده به برنابئو بازگردم. ب تیم کامرون تعهد دارم اما در صورت کسب پیشنهاد از سوی رئال مادرید، آن را می پذیرم چون مانند بازگشت به خانه است. من تجربه مشابهی وقتی در میلان بودم، داشتم بنابراین این احساس بسیار شبیه است. "

1070