پاسخ کواچ به کی روش: خامس بیشتر بازی خواهد کرد

پاسخ کواچ به کی روش: خامس بیشتر بازی خواهد کرد

سایت رسمی فوتبالی- نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ، در صحبت هایی زبان به تمجید از خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی تیمش گشوده و اعلام کرده که او باید هرچه سریعتر به روزهای اوجش بازگردد.

کواچ روز جمعه در کنفرانسی خبری اعلام کرد که همیشه می دانسته که خامس بازیکن فوق العاده ای است ولی بعد از مصدومیتی که اخیرا گریبانگیر او شده بود، باید هرچه سریعتر عملکردش را بهبود ببخشد تا بتواند به ترکیب اصلی تیم باواریایی برگردد.

کواچ قبل از مصاف روز شنبه تیمش با شالکه در کنفرانس خبری اش در مورد خامس رودریگز گفت:« همیشه گفته بودم که خامس یک بازیکن خارق العاده است. بعد از مصدومیت او، مجبور شدیم تا با کمال احتیاط کار کنیم. ولی وقتی او به روزهای اوجش بازگشته و در دیداری مثل هرتابرلین به میدان رفته، این بهترین شرایط است تا او به بازی کردنش ادامه دهد.»

دیدار خارج از خانه بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین در جام حذفی آلمان برگزار شد و درآن بایرن توانست در وقتهای اضافه با نتیجه 3-2 از سد حریفش عبور کند. در این دیدار خامس 118 دقیقه در زمین بود و پاس گل دوم تیمش را داد.


در آخرین بازی بایرن در بوندس لیگا،باواریایی ها 1-3 مغلوب بایرلورکوزن شدند و خامس در آن بازی هم درترکیب اصلی قرار داشت. 

صحبتهای کواچ حکایت از آن دارد که احتمالا برای بازی شنبه بایرن مقابل شالکه ، خامس درترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؛ هرچند که ممکن است نود دقیقه برای تیمش بازی نکند. چرا که در بازی باهرتابرلین به شدت خسته شده بود و بایرن به زودی باید در لیگ قهرمانان اروپا دیدار سختی را مقابل لیورپول برگزار کند.

این  درحالی است که کارلوس کی روش بعد از انتصاب به سمت سرمربیگری کلمبیا درمورد شرایط خامس گفته بود:« باید با خامس صحبت کنم. بازیکنی در قواره او باید تا جای ممکن بازی کند. این خیلی مهم است.»

6363