سپیدرود دو-سایپا دو/دوئل جذاب،پرگل اما بی برنده

سپیدرود دو-سایپا دو/دوئل جذاب،پرگل اما بی برنده

وب سایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود و سایپا با نتیجه تساوی به پایان رسید تا علی کریمی و علی دایی امتیازات را تقسیم کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف سایپا رفت که در این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 خاتمه یافت.

داور: علیرضا فغانی

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه؛ 

داور چهارم: مهرداد نجفی/ کمک داوران اضافی: میلاد بای و کیوان علی‌محمدی

کارت زرد:معین عباسیان و عبدالله ناصری(سایپا) و حسین شنانی و محمد غلامی(سپیدرود) 

کارت قرمز:

گل:حسین شنانی(9 و 23 برای سپیدرود) رضا اسدی 19 و رضا علیاری 28 برای سایپا


ترکیب سپیدرود:

کوروش ملکی، ابراهیم لطفى، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدى،امین منصوریان، حسین ابراهیمی، محمد علیزاده، میثم فردوسى، پویا نزهتى، مهرداد بایرامى و حسین شنانى 

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، رضا اسدی، امیدخالدی، معبین عباسیان، آرمان رمضانی، محمدرضا سلیمانی و پیمان میری

لحظات حساس بازی:

  • دقیقه 2: ارسال ناصری از سمت راست زمین با ضربه آرمان رمضانی به مدافع سپیدرود برخورد کرد و با عبور از کنار دروازه راهی کرنر شد.
  • دقیقه 3: بایرامی سانتر زمینی خطرناکی به مقابل دروازه سایپا فرستاد که در زمان رسیدن توپ به نزهتی، این بازیکن سپیدرود روی خالدی خطا کرد.
  • دقیقه 7: ارسال زیبای عباسیان از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم را منصوریان زودتر از سلیمانی مهار کرد و با سینه به ملکی پاس داد تا او روی خط توپ را جمع کند.
  • دقیقه 12: شوت پشت محوطه عباسیان را ملکی در دو مرحله با دفع توپ روی هوا به کرنر فرستاد.
  • دقیقه 13: ارسال خطرناک عباسیان از روی کرنر را ملکی زودتر از مهاجمان سایپا دفع کرد.
  • دقیقه 33: آرمان رمضانی با توپ‌گیری از نورمحمدی موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که ارسال او و ضربه سر اسدی برگشت داده شد، اما در ادامه سلطانی‌مهر نتوانست ضربه سر خوبی بزند و روی لطفی مرتکب خطا شد.
  • دقیقه 39: سانتر عباسیان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر سلیمانی به بیرون رفت.
  • دقیقه 1+45: سانتر عباسیان از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر سلیمانی را ملکی به زحمت و با واکنش تماشایی دفع کرد که در ادامه شوت رضاوند از زاویه بسته به مدافعان سپیدرود برخورد کرد و راهی کرنر شد.
  • دقیقه 2+45: باز هم ارسال عباسیان خطرساز شد که این بار نورمحمدی به شکل ناقص توپ را دفع کرد و در ادامه ضربه سر سلیمانی به سمت دروازه سپیدرود را ملکی در اختیار گرفت.
  • دقیقه 47: شوت پای چپ رضاوند به تور کنار دروازه سپیدرود برخورد کرد.
  • دقیقه 56: ارسال پای چپ عباسیان از روی کرنر و ضربه پشت سر رضاوند به شکل خطرناکی از مقابل دروازه سپیدرود عبور کرد.
  • دقیقه 60: اشتباه سلیمانی نزدیک بود کار دست سایپا بدهد که شوت پشت محوطه شنانی را فلاح‌زاده برگشت داد و در ادامه نیز شوت غلامی به بیرون رفت.
  • دقیقه 69: شوت راه دور تهی‌دست بعد از برخورد به زمین به سمت چپ دروازه سایپا می‌رفت که فلاح‌زاده به زحمت توپ را دفع کرد.
  • دقیقه 72: پرتاب اوت بلند به محوطه جریمه سایپا را محمد غلامی با شوت نه چندان دقیق زمینی زد که فلاح‌زاده توپ را در اختیار گرفت.
  • دقیقه 90: ارسال طاهرخانی از روی ضربه آزاد و ضربه سر تهی‌دست از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.
  • دقیقه 1+90: حسین کامیاب با پاس فرار دشتی وارد محوطه جریمه سپیدرود شد که در برخورد با نورمحمدی که توپ را دفع کرد، روی زمین افتاد ولی فغانی در این صحنه اعلام پنالتی نکرد؛ اتفاقی که با اعتراض شدید علی دایی همراه شد.

حاشیه های بازی:

*پیش از شروع مسابقه پیام صادقیان با علیرضا فغانی برخورد گرمی داشت و در کنار وی عکس یادگاری گرفت.وی با لباس شخصی درون زمین حضور داشت و گفته می‌شود به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. البته خود صادقیان مدعی شد آی تی سی وی هنوز صادر نشده است.


* دو بازیکن گرجستانی جدید تیم فوتبال سپیدرود در ترکیب امروز سپیدرود حضور نداشتند.*حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه سردار جنگل حضور دارند.

* محمدصادق بارانی و مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت در فهرست سایپا حضور ندارند.


* رضا اسدی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و زودتر از موعد مقرر به ترکیب سایپا بازگشته است.

 پیش از آغاز دیدار تیم های سپیدرود و سایپا علی کریمی و علی دایی به سمت یکدیگر رفته و برخورد گرمی با هم داشتند. کریمی با تک تک نیمکت نشینان سایپا هم دست داد.

*مهرداد بایرامی، حسین ابراهیمی و محمد نزهتی پیش از شروع بازی به سمت دایی رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین امین منوچهری نیز که سابقه بازی در سپیدرود را دارد با کریمی خوش و بش کرد.

*پیام صادقیان، محمدرضا مهدوی و 2 بازیکن گرجستانی سپیدرود در جایگاه ویژه نشسته اند. 

*در دقیقه 8 مسابقه تماشاگران سپیدرود علی کریمی را تشویق کرده و به او لقب اسطوره یک ملت دادند. آنها همچنین علیه کارلوس کی‌روش نیز شعارهایی سر دادند.

*هواداران سپیدرود در حاشیه بازی علی دایی سرمربی سایپا را هم تشویق کردند.

7655