منزوی: به دنبال رفع مشکلات مالی و درآمدزایی هستیم

منزوی: به دنبال رفع مشکلات مالی و درآمدزایی هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی-عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از هدف کارگروه اقتصادی این باشگاه برای رفع مشکلات مالی خبر داد 

به گزارش فوتبالی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص  این که چقدر تشکیل کار گروه اقتصادی استقلال در رفع مشکلات مالی این باشگاه می تواند نقش داشته باشد گفت: باشگاه استقلال زیر گروه اقتصاد کشور است و زمانی که وضعیت اقتصاد کشور خوب باشد؛ وضعیت اقتصاد استقلال هم خوب است. اما به هر حال ما در شرایط فعلی کارگروهی گذاشته ایم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی باشگاه را حل و در آمد زایی کنیم.

وی در خصوص احتمال خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این بحث چند سال اخیر وجود داشته اما تا زمانی که بستر لازم برای خصوصی سازی فراهم نباشد، نباید اقدامی در این زمینه صورت بگیرد. به اعتقاد من الان این بستر فراهم نیست هر چند که دولت محترم در تلاش برای فراهم کردن این بستر و خصوصی سازی است اما به هر حال همه چیز باید با مطالعه و برنامه انجام بگیرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص این که چقدر به موفقیت این تیم در نیم فصل دوم امیدوار است اظهار داشت: در خصوص مسائل فنی بنده نمی توانم نظری بدهم و بحث فنی تیم بر عهده کادر فنی و بازیکنان است اما قطعا در بحث مدیریتی هیئت مدیره ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام خواهد داد.

۲۵۲۶