پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین‌سازی‌تبریز؛ شروع نیم فصل دوم!

پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین‌سازی‌تبریز؛ شروع نیم فصل دوم!

وب سایت رسمی فوتبالی- شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیکار دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز کلید می خورد.

استقلال خوزستان با شش امتیاز تنها تیمی است که امتیازاتش در جدول رده‌بندی هنوز تک رقمی مانده و در انتهای جدول قرار دارد. البته این تیم در نیم‌فصل اول با انواع و اقسام مشکلات رو‌به‌رو بوده است. مهمترین اتفاق تلخی که برای آبی‌های خوزستان رخ داده، این است که این تیم به دلیل شکایت فرانک ساکونی, از سوی فیفا به کسر شش امتیاز محکوم شده است. استقلال خوزستان به تازگی یونس دلفی را هم به شارلوای بلژیک فروخته است تا شاید اصلی‌ترین مهره خود را از دست داده باشد, البته استقلالی‌های خوزستان به غیر از کسر شش امتیاز از یک پنجره نقل‌وانتقالاتی نیز محروم شده‌اند، اتفاقی که باعث شد تیم آنها در نیم‌فصل لیگ هجدهم تقویت نشود. ضمن اینکه ایمان مبعلی هم از جمع آبی پوشان جدا شده و به رقیب سنتی یعنی فولاد خوزستان پیوسته است.

درست است که از ماشین‌سازی هم به عنوان یکی از تیم‌های پایین جدول یاد می‌شود، اما می‌توان وضعیت این تیم را نسبت به استقلال خوزستان به مراتب بهتر دانست. این تیم تبریزی با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و قطعاً در این بازی به دنبال این است تا بتواند خود را به حاشیه امن جدول برساند. این تیم اخیراً در دیداری دوستانه در تهران مقابل پرسپولیس به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید. این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی شش بازیکن جدید جذب کرده که از سرشناس‌ترین این بازیکنان می‌توان به فرشاد سالاروند و احسان علوان‌زاده نام برد. البته علوان زاده بازیکن نیم فصل اول پرسپولیس با جریمه باشگاه روبرو شده و معلوم نیست مهاجری سرمربی تبریزی ها برای این پیکار از او استفاده می کند یا نه!

دو تیم در بازی رفت در تبریز به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. در آن بازی محسن یوسفی برای ماشین‌سازی و وحید خشتان برای استقلال خوزستان گل‌زنی کردند.

چهره ویژه: حالا وحید خشتان مهاجم تند و تیز آبی های خوزستان در غیاب یونس دلفی وظیفه سنگین تری نسبت به نیم فصل اول دارد. او می خواهد ثابت کند موفقیت نسبی اش در نیم فصل اول محصول یک اتفاق نبوده است!

لیگ برتر فوتبال ایران

هفته شانزدهم، هفته اول از دور برگشت

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز

دوشنبه 15 بهمن 1397

ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت 14:45

داور: شاهو اصلانی

بازی پیشین: استقلال خوزستان یک – سپاهان یک؛ پدیده 2 – ماشین سازی 2

رتبه دو تیم: استقلال خوزستان با 6 امتیاز در رده شانزدهم و آخر و ماشین سازی با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

محروم: میثم شاه‌مکوندزاده، میثم کریمی و یعقوب پیری (سرپرست)  از استقلال خوزستان و محمدحسین کنعانی‌زادگان از ماشین سازی تبریز



2526