داشتن زیدان به عنوان سرمربی برای اعتماد به نفست بد است

داشتن زیدان به عنوان سرمربی برای اعتماد به نفست بد است

سایت رسمی فوتبالی- مارتین اودگارد بازیکن سابق رئال مادرید در گفتگو با روزنامه نروژی آ.د در مورد دوران حضورش در تیم مادریدی وپس از آن انتقال قرضی اش به باشگاه ویتسه هلند صحبت کرده است.

او درمورد روزهای ابتدایی فوتبالش گفت:« همه چیز خیلی سریع پیش رفت. درفوتبال نروژ سالها بود که ستاره ای را شاهد نبودیم. از همین رو بود که رسانه های نروژی حسابی در مورد من اغراق کردند. من 15 سالم بود و هرروز نامم روی تیتر روزنامه ها می رفت. کلا شخصیتم مثل انسانهای منطقه اسکاندیناوی است. خیلی آرام هستم و از شلوغ کاری و اغراق اصلا خوشم نمی آید. با رسانه ها گفتگو می کنم؛ چون مصاحبه با روزنامه ها بخشی ازحرفه ماست ولی این برای من تبدیل به یک عادت نشده و به خاطر این مصاحبه ها نیست که فوتبال بازی می کنم.»


اودگارد درمورد انتقالش به رئال مادرید گفت:« در سن 16 سالگی با پدرم به مادرید رفتم. مادرم با دو خواهرم در نروژ ماند. سالهاست که دور از هم زندگی می کنیم و این نوعی فداکاری به حساب می آید. والدینم دوست نداشتند که من تنها سفر کنم. چون سن و سال زیادی نداشتم. در آن زمان می توانستم به تیمهای زیادی بروم ولی پیوستن به رئال مادرید یک رویاست. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و بهترین گزینه پیش روی من بود. من در رئال مادرید با تیم اصلی تمرین می کردم و در تیم دوم (رئال کاستیا)  که زیدان سرمربی اش بود بازی می کردم. قطعا توقعات بیشتری داشتم ولی با ستاره ها فوتبال بازی می کردم. این برای من یک گام بزرگ بود. از تیم اشترومسگودست در کنار سرخیو راموس و کریس رونالدو بازی می کردم. داشتن زیدان به عنوان سرمربی ات، حس زیبایی است ولی گاهی وقتها برای اعتماد به نفست اصلا خوب نیست.»

6363