مارکو رویس: هرگز مرا در پیراهن بایرن نمی بینید؛ قول می دهم

مارکو رویس: هرگز مرا در پیراهن بایرن نمی بینید؛ قول می دهم

سایت رسمی فوتبالی- مارکو رویس کاپیتان بوروسیا دورتموند، در گفتگو با روزنامه فرانکفورتر آلمان زیتونگ، احتمال انتقالش به بایرن مونیخ را رد کرده است. 

رویس در بخشی از صحبت هایش گفته:« هرگز مرا با پیراهن بایرن مونیخ نخواهید دید. قول می دهم. به علاوه، من سی سال سن دارم و بایرنی ها در فکر جوانگرایی در تیمشان هستند.»

بعد از برد 1-3 بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم در هفته هجدهم بوندس لیگا بود که این تیم توانست تا دست کم برای مدت کوتاهی هم که شده، فاصله اش با دورتموند صدرنشین را به سه امتیاز کاهش دهد. 

رویس درادامه صحبت هایش گفت:« همه چیز در دست ماست. ما باید همان طور که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتیم، به کارمان ادامه دهیم و اینگونه شانس فراوانی خواهیم داشت.» 

مارکو رویس ده سالی در تیمهای پایه ای بوروسیا دورتموند بازی کرد ولی زمانی فرا رسید که فهمید جایی درتیم اصلی این باشگاه ندارد. او با یادآوری آن روزها گفته:« پدرم در آن زمان بارها و بیش از همه به من می گفت: تو بهتر و بهتر خواهی شد و یک روز می رسد که دوباره به دورتموندبازخواهی گشت.» رویس دربین سالهای 2009 تا 2012 پیراهن بوروسیا مونشن گلادباخ را به تن کرد و حالا دوباره برای تیم محبوبش دورتموند به میدان می رود.

6363