اختلاف توخل با مدیران پاری سن ژرمن برسر رابیو

اختلاف توخل با مدیران پاری سن ژرمن برسر رابیو

سایت رسمی فوتبالی- توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارد تا آدرین رابیو را دراختیار داشته باشد ولی مدیران باشگاه پاریسی نمی خواهند تا دیگر او را در ترکیب تیمشان ببینند.

ماجرا از این قرار است که آدرین رابیو حاضر به تمدید قراردادش با باشپاه پاری سن ژرمن نشده و از همین رو مدیران باشگاه قصد دارند تا او رانیمکت نشین کند. آنترو انریکه، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در ماه دسامبر دراین رابطه گفته بود:« آدرین رابیو تا زمان نامعلومی روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشست.» 

ولی توماس توخل تمایل زیادی دارد تا این بازیکن جوان را در ترکیب تیمش به کار بگیرد. او چند روز پیش دراین باره گفته بود:« به خاطر شرایط رابیو حسابی عصبی هستم.» 

دراین میان مشخص نیست که شرایط نیمکت نشینی رابیو در پی.اس.جی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و خبر بد برای توخل این بود که لاس دیارا هم در ماه ژانویه با لغو قراردادش با تیم پاریسی، قصد بازنشستگی دارد.


طبق گزارش منتشره در روزنامه لوپاریزین، در شرایطی که مدیران باشگاه چنین محرومیتی را برای رابیو درنظر گرفته اند، سرمربی آلمانی این تیم تمایل زیادی دارد تا این بازیکن جوان را درترکیب تیمش به زمین بفرستد و همین باعث شده تا آنها رودرروی هم قرار بگیرند. طبق قانون، به رغم مخالفت این بازیکن برای تمدید قراردادش با پی.اس.جی، سرمربی تیم این اجازه را دارد تا از او استفاده کند، تا اینکه درنهایت او از تیم جدا شود ولی مدیران ارشد باشگاه فرانسوی نظر دیگری دارند و تصمیم گرفته اند که رابیو تا زمانی که در پاریس است، اجازه بازی کردن نداشته باشد؛ حتی اگر سرمربی تیمشان به او نیاز داشته باشد.

البته اگر این وضعیت ادامه یابد، ممکن است مشکلات قضایی متعددی برای باشگاه پاریسی ایجاد شود. اگر رابیو شکایتی تنظیم کرده واین پرونده را به دادگاه بکشد، باشگاه پاریسی ممکن است به خاطر صحبتهای آنترو انریکه مدیر ورزشی باشگاه، با جریمه و محرومیت روبرو شود. انریکه اخیرا خیلی واضح و شفاف گفته بود که نیمکت نشینی های رابیو به خاطر شرایط قراردادش و امتناع او ازتمدید قراردادبا پی.اس.جی مرتبط است.


با درنظر داشتن این وضعیت، این احتمال وجوددارد که مدیران باشگاه درمقابل خواسته توخل کوتاه بیایند و دوباره به رابیو اجازه دهند تا برای تیم به میدان برود. اما آنچه مسلم است، این است که روزهای حضور رابیو در باشگاه پاریسی به شماره افتاده اند و او دیر یا زود پی.اس.جی را ترک خواهد کرد. تیمهای بارسلونا وبایرن مونیخ تلاش زیادی برای جذب این بازیکن جوان انجام می دهند.

6363