شغل جدید مورینیو: کارشناس فوتبالی جام ملتهای آسیا و لیگ برتر

شغل جدید مورینیو: کارشناس فوتبالی جام ملتهای آسیا و لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال به زودی به عنوان کارشناس ورزشی شبکه تلویزیونی بین اسپورتش مشغول به کار خواهد شد.

این شبکه تلویزیونی این خبر را به صورت رسمی اعلام کرده است. مورینیو حدودا یک ماه پیش از سمت مربیگری منچستریونایتد برکنار شد و بعد از اخراج او و روی کار آمدن سولسشر، شیاطین سرخ جان تازه ای گرفته اندو در هر 5 دیداری که زیرنظر این سرمربی نروژی برگزار کرده اند، به پیروزی رسیدند.

روز پنجشنبه ژوزه مورینیو در گفتگویی با یکی از روزنامه های پرتغال اعلام کرد که قصد بازگشت به فوتبال پرتغال را ندارد. او در این رابطه گفت:« من خوشم نمی آید که به گمانه زنی ها دامن بزنم و باید این را بگویم که برنامه ای برای مربیگری در پرتغال ندارم. بهترین راه برای احترام به باشگاه بزرگی مثل بنفیکا و رئیس فوق العاده اش این است که بگویم که قصد مربیگری درپرتغال را ندارم.»

حالا آقای خاص با شبکه ورزشی beIN به توافق رسیده و بدین ترتیب به عنوان کارشناس ورزشی بازیهای لیگ برتر انگلیس و بازیهای جام ملتهای آسیا در این شبکه مشغول به کار خواهد شد. اولین حضور اودر این شبکه تلویزیونی برای بازی های جام ملتهای آسیا و مصاف دو تیم قطر و عربستان سعودی است.

دو روز بعد، آقای خاص به تحلیل بازیهای لیگ برتر خواهد پرداخت و دیدار دو تیم آرسنال و چلسی را آنالیز خواهد کرد.

در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 نیز مورینیو به عنوان کارشناس فوتبالی با شبکه RT به همکاری پرداخته بود.

6363