استقبال راکیتیچ از بازگشت به بوندس لیگا

استقبال راکیتیچ از بازگشت به بوندس لیگا

سایت رسمی فوتبالی - ایوان راکیتیچ، ستاره بارسلونا، احتمال بازگشت به بوندس لیگا را رد تکرد و از لیگ فوتبال آلمان به عنوان جایی خاص برای بازی فوتبال نام برد.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ سه فصل در شالکه توپ زده و در 135 بازی خود برای این تیم 16 گل نیز به ثمر رسانده است. او در سال 2011 از شالکه به سویا پیوست. سه سال بعد او موفق شد با قراردادی به ارزش 16.2 میلیون پوند به نیوکمپ برود. این بازیکن تابستان گذشته پیشنهاد پیوستن به پاری سن ژرمن را رد کرد اما به نظر می رسد که بازگشت به بوندس لیگا پیش از بازنشستگی برای او محتمل باشد. راکیتیچ در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " باید با نیکو کواچ صحبت کنیم یا ببینیم نویر می تواند کاری با اولی هوینس کند. بوندس لیگا همیشه بسیار برای من خاص بوده است. من از زمان بچگی این لیگ را دنبال می کردم و بعدها سه سال در این لیگ بازی کردم. زمان حضورم در شالکه بسیار خاص بود. باید ببینیم که می توانم بار دیگر برگردم یا خیر. برای من بوندس لیگا هنوز یکی از بهترین لیگ هاست. تیم هایی مانند بایرن، دورتموند و شالکه در این لیگ حضور دارند که تیم های تراز اولی هستند. "

راکیتیچ درباره کار با ارنستو والورده گفت: " او بسیار آرام و باپشتکار است. او همه جزییات را با دقت آماده می کند و همیشه از تیمش می خواهد که بهترین نمایش را داشته باشد. من به مربی خودم اعتماد دارم و می دانم که او چه می خواهد و از من چه انتظاری دارد. ما خیلی خوب با هم کنار آمدیم و دید یکسانی به فوتبال داریم. شخصا خوشحالم که او مربی من است. اگر باشگاه تصمیم بگیرد که قرارداد او را تمدید کند، عالی خواهد شد. او تیم را می شناسد و می داند چه نیازهایی داریم. "

1070