هشدار بلژیکی ها به رئال مادرید: سرمربی مان را می خواهید؟ با ما مذاکره کنید

هشدار بلژیکی ها به رئال مادرید: سرمربی مان را می خواهید؟ با ما مذاکره کنید

سایت رسمی فوتبالی- بعد از اخراج جولن لوپتگی از سمت مربیگری رئال مادرید بازار گمانه زنی ها در مورد جانشین این سرمربی جوان در سانتیاگو برنابئو داغ است. یکی از نام هایی که در ساعات اخیر در این زمینه به گوش می رسد، روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک است. همین باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک هشداری جدی به مسئولان باشگاه مادریدی بدهند. طبق گفته آنها اگر رئالی ها می خواهند سرمربی بلژیک را به سانتیاگو برنابئو ببرند، باید با فدراسیون فوتبال بلژیک توافق کنند. 

روبرتو مارتینس تا سال 2020 با فدراسیون فوتبال بلژیک قرارداد دارد و حالا سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیک در گفتگویی با خبرگزاری افه شرکت کرده. او در جریان این گفتگو ترجیح داد تا در مورد شروط موجود در قرارداد روبرتو مارتینس مبنی برترک سمت سرمربیگری تیم ملی بلژیک زودتر از زمان مقرر، صحبتی نکند. این سرمربی اسپانیایی اخیرا موفق شد تا تیم ملی بلژیک را به مقام سومی جام جهانی روسیه برساند که این بهترین نتیجه برای بلژیکی ها در تاریخ رقابت های جام جهانی به حساب می آید. 


استفان فان لوک، سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیک در این رابطه گفت:« ما در مورد قراردادی که فدراسیون فوتبال بلژیک با همکاران دارد نظری نمی دهیم؛ چرا که این از نظر ما موضوعی خصوصی است. اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن آقای مارتینس را دارد باید قبل ازهرچیز با فدراسیون فوتبال بلژیک توافق کند.»

روبرتو مارتینس 45 ساله سابقه هدایت تیم هایی مثل اورتون، ویگان و سوانسی را درکارنامه ورزشی اش می بیند و حالا نامش در لیست گزینه های محتمل برای در دست گرفتن هدایت باشگاه رئال مادرید قرار گرفته. در حال حاضر سانتیاگو سولاری سرمربی رئال کاستیا جانشین لوپتگی شده است و سران باشگاه مادریدی 2 هفته فرصت دارند تا تکلیف سرمربی رسمی تیمشان را روشن کنند.

6363