استقلال خوزستان – لخویا/ ادامه رویاپردازی، این بار برابرشوالیه های سرخ

استقلال خوزستان – لخویا/ ادامه رویاپردازی، این بار برابرشوالیه های سرخ

استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر رو در روی لخویا قرار می گیرد.

به گزارش کاپ، تیمهای استقلال خوزستان و لخویای قطر در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درگروه دوم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر رو در روی هم قرار می گیرند.

×استقلال خوزستان در حال حاضر با دو برد و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارد. آنها در صورت کسب امتیاز در مقابل لخویا می توانند به روند صدرنشینی خود ادامه دهند و فقط در صورت شکست است که یک رتبه سقوط می کنند.

×لخویا در حال حاضر با کسب ۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم فقط با شکست استقلال خوزستان می تواند به صدر جدول برسد. در غیر این صورت همچنان رتبه دوم را حفظ می کند.

×استقلال خوزستان تنها تیم منطقه غرب آسیا است که هنوز گلی دریافت نکرده است. وحید شیخ ویسی در دو بازی قبل موفق به ثبت کلین شیت شد.

×لخویا ۸ بازیکن ملی پوش دارد که این ۸ بازیکن با کسب اجازه از تیم ملی راهی اردوی لخویا شده اند و پس از آن به اردوی تیم خود بازمی گردند.

×استقلال خوزستان در حال حاضر در لیگ برتر ایران در رده ششم قرار دارد. این در حالی است که لخویا در سه هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر در صدر جدول رده بندی جای دارد.

×استقلال خوزستان برای اولین بار در تاریخ خود در خوزستان و ایران مززبان خواهد بود. آنها مقابل الفتح در عمان میزبانی کردند.

×لخویا در تنها بازی خارج از خانه خود در عربستان با نتیجه ۲-۲ در برابر الفتح عربستان متوقف شد.

×لخویا در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد. آنها ۴ بار در لیگ ستارگان قطر قهرمان شده اند.

×لخویا پیش از استقلال خوزستان با تراکتور و سپاهان از ایران بازی کرده است. لخویا در سه دوره حضور قبلی به ترتیب در مرحله گروهی، یک چهارم و مرحله گروهی حذف شده اند.

×جمال بلماضی ۴۰ ساله و فرانسوی که پیش از این هدایت تیم ملی قطر را هم بر عهده داشت سرمربی لخویا است.

×چیکو فلورس(اسپانیا)، نام تائه هی(کره جنوبی)،‌ یوسف العربی(مراکش)، یوسف مساکنی(تونس) ۴ بازیکن خارجی شوالیه های سرخ هستند.