گریزمن: افتخار می کنم که بخشی از تاریخ اتلتیکو مادرید هستم؛ گامیرو با استعداد است

گریزمن: افتخار می کنم که بخشی از تاریخ اتلتیکو مادرید هستم؛ گامیرو با استعداد است

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتوان گریزمن به دنبال پیروزی 4-2 مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از عملکرد درخشان کوین گامیرو تمجید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، گامیرو پاس گل گریزمن را داد تا حساب کار 2-0 شود و لحظاتی بعد هم برای هموطن خود یک موقعیت دیگر مهیا کرد و در نهایت هم خودش از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا گریزمن در مصاحبه با +Canal بگوید:

گامیرو با استعداد است و من رابطه خیلی خوبی با او دارم. هم او و هم تورس گلزنی کردند و امیدوارم که همینطور ادامه دهند. گامیرو 7 پاس گل به من داده است و من 3 یا 4 پاس گل به او داده ام، ما درک متقابل خوبی داریم و این واقعیت که هموطن هستیم کمک می کند.

می دانستیم که بازی سختی خواهد بود، می خواستیم پیروز شویم و موفق شدیم، اما بازی برگشت هم مثل امشب سخت خواهد بود. آنها به ما فشار آوردند و کار را سخت کردند، اما تعویض های مربی کمک کرد تا پیروز شویم. حالا بازی بزرگی در پیش داریم تا مقابل هواداران خودی برگزار کنیم.

گریزمن از اینکه رکورد گلزنی لوئیز آراگونس در لیگ قهرمانان اروپا را پشت سر گذاشته، خوشحال است اما توقع بیشتری از خود دارد:

افتخار می کنم که با گل های خود بخشی از تاریخ اتلتیکو شده ام و امیدوارم که همچنان به تاریخ سازی در این تیم ادامه دهم.

1771