مونتلا: تاخیر در پرواز را فراموش کنید

مونتلا: تاخیر در پرواز را فراموش کنید

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان برای حضور در دوحه و برگزار کردن مسابقه سوپرکاپ ایتالیا با 24 ساعت تاخیر به این شهر رسید. این تیم به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر به این شهر وارد شد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه آدریانو گالیانی این مسئله را یک مسئله نا امیدکننده ورزشی نامیده است به نظر می‌رسد مونتلا مشکلی با این مسئله نداشته باشد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل یوونتوس در این خصوص گفت:

سو تفاهم‌هایی وجود داشته است اما در حال حاضر این مسئله مهم نیست. فکر نمی‌کنم فکر کردن به این مسئله کار درستی باشد. یووه ذهنیت پیروزی دارد و این مسئله قرارگیری مقابل آن‌ها را دشوار می‌کند. داشتن ذهنیت پیروزی یکی از اهداف ما است و در حال پیشرفت برای داشتن این رویحه هستیم. بازیکنان ایتالیایی زیادی در ترکیب داریم، شاید بیش از 7 نفر. چند ماه قبل به میلان آمدم و تا پیش از آمدن من میلان شرایط خوبی نداشت اما با همکاری خوبی که با باشگاه داشتیم سعی کرده‌ایم تا شرایط باشگاه را بهبود ببخشیم تا در آینده نیز باشگاه میلان به موفقیت‌هایش ادامه دهد، احساس می‌کنم پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

این مربی ایتالیایی همچنین در ادامه در خصوص دیدار سوپر کاپ ایتالیا توضیح داد:

یووه تیم قدرتمندی است. برای پیروزی در این دیدار باید تاکتیک و انرژی لازم را داشته باشیم. باید با روحیه مناسبی مقابل آن‌ها قرار بگیریم و احساس می‌کنم روحیه خوبی برای پیروزی در این دیدار داشته باشیم. بسیاری یووه را از پیش برنده می‌دانند و این مسئله می‌تواند فشارها را بر آن‌ها افزایش دهد، با توجه به شرایط بازی ممکن است روی ضد حملات بتوانیم به گل برسیم. می‌خواهیم کنترل این بازی را در دست بگیریم چرا که باید با نمایشی درخشان شخصیتمان را به رخ حریف بکشیم. با این حال شرایط بازی ممکن است همه چیز را تغییر دهد. یووه این توانایی را دارد تا با 3 یا 4 مدافع به میدان برود و در میانه بازی سیستم بازی خود را تغییر دهد.

1899