ماریو: عدم تسلط دی بوئر به زبان ایتالیایی، به قیمت اخراجش از اینتر تمام شد

ماریو: عدم تسلط دی بوئر به زبان ایتالیایی، به قیمت اخراجش از اینتر تمام شد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک پرتغالی تیم فوتبال اینتر ایتالیا با اشاره به اینکه بازیکنان باید نتایج گذشته تیم را به فراموشی بسپارند، تصریح کرد که دلیل عدم موفقیت فرانک دی بوئر در تیم ایتالیایی نداشتن تسلط به زبان و مشکل در برقراری ارتباط کلامی با بازیکنان بوده است.

به گزارش وب سایت نود، ژائو ماریو بازیکن فصل گذشته اسپورتینگ پرتغال معتقد است سرمربی هلندی سابق اینتر به دلیل عدم تسلط کافی و آشنا نبودن به زبان ایتالیایی نتوانست برنامه ها و ایده های خود را در اینتر پیاده کند.

فرانک دی بوئر در فاصله دو هفته به شروع رقابت های سری آ به عنوان جانشین روبرتو مانچینی روی نیمکت اینتر نشست، اما در کمتر از سه ماه به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و جای خود را به استانو پیولی ایتالیایی داد. ژائو ماریو هافبک 23 ساله آبی پوشان میلان چنین نظری دارد که پیولی برای انتقال پیام و صحبت های خود به بازیکنان کار بسیار ساده تری دارد. این هافبک ملی پوش پرتغالی در گفتگو با توتو اسپورت نظر خود را اینگونه بیان کرد:

به نظرم مشکلات و دشواری های تیم طبیعی بود زیرا مربی تیم در فاصله بسیار کوتاهی تا شروع بازیها تعویض شد. اما دلیلی وجود ندارد که درباره گذشته ها حرف بزنیم و به اتفاقات گذشته فکر کنیم. به سختی می توان گفت که اشکال کار در زمان دی بوئر چه بوده؛ در فوتبال، وقتی تیمی شرایط خوبی نداشته باشد و در نتیجه گیری ضعیف عمل کند، این مربی تیم است که هزینه آن را پرداخت می کند.

ژائو ماریو مهم ترین دلیل برای عدم موفقیت دی بوئر را ندانستن زبان و ناتوانی در برقراری ارتباط کلامی با بازیکنان دانست و گفت:

حالا دیگر یک مربی ایتالیایی در اینتر داریم، به نظرم یکی از مشکلاتی که در زمان سرمربی هلندی داشتیم، مشکل در برقراری ارتباط کلامی بین مربی و بازیکنان بود. در واقع، این مسئله مشکل بسیار عمده و مهمی بود. دی بوئر برنامه های خوبی در سر داشت، اما نتوانست آنطور که پیولی پیام خود را منتقل می کند، افکار و ایده های خود را به بازیکنان انتقال دهد.

2081