اینتر در فکر فروش کوندوگبیا

اینتر در فکر فروش کوندوگبیا

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است اگر این تیم بتواند در مصاف با رقیبان، کار آنها را زودتر یکسره کند بدون شک پیشرفت زیادی خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی برابر تیم وستهام، ابراز اطمینان کرد که بازیکنانش می توانند نمایش بهتری را از خود نشان دهند و روزهای خوب آرسنال هنوز در راه است.

شاگردان آرسن ونگر که در هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ساوتهمپتون شدند، در این هفته موفق شدند در رقابت های لیگ برتر با نتیجه 5 بر یک وستهام را از پیش رو بردارند. 13 بازی بدون شکست سبب شده تا شاگردان آرسن ونگر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب بیایند، با وجودی که آرسنال در دو بازی آخر در لیگ برتر موفق به زدن هشت گل شدند، اما آرسن ونگر معتقد است که این تیم می تواند باز هم زهردارتر از این باشد. وی در همین ارتباط گفت:

ما می توانیم بهتر از این باشیم، هنوز هم جا برای پیشرفت داریم. مطلوب تر اینست که ما بتوانیم در هر بازی کار را زودتر تمام کنیم. منظور من در مورد کیفیت گلزنی است که در مقایسه با موقعیت هایی که ایجاد می کنیم خیلی خوب است. قدرت تمام کنندگی ما قطعاً از پارسال هم بهتر است. در این فصل فقط بیست درصد از شانس های گلزنی خود را از دست داده ایم اما پارسال خیلی خیلی بیشتر از این فرصت های گلزنی را از دست می دادیم. اخیراً اندکی از کیفیت بازی خود را از دست داده ایم. مساوی پشت مساوی. مثلاً تساوی برابر پاریسن ژرمن اصلاً متقاعد کننده نبود. اما در دیدار برابر وستهام توانستیم باز هم به همان شرایط قبلی خود بازگردیم.

در این بازی چمبرلین گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند و آرسن ونگر هم به تحسین او پرداخت:

او در این فصل پیشرفت زیادی داشته و با آزادی و قدرت عمل بیشتری بازی می کند. وقتی که او توپ را در زمین حریف به دست بیاورد واقعاً توانایی این را دارد که بازیکن حریف را از جریان بازی خارج کند. امیدوارم که او بتواند این روند خود را ادامه دهد.

وستهام پس از 112 سال بازی در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اوپتون پارک در این فصل به ورزشگاه جدید خود یعنی استادیوم لندن نقل مکان کرده است. سرمربی تیم فوتبال آرسنال در مورد ورزشگاه جدید وستهام هم گفت:

سازگاری با محیط و ورزشگاه جدید بیش از یک سال طول می کشد. شاید حدود دو سال طول بکشد تا تیم شما در ورزشگاه جدید با همه شرایط سازگار شود زیرا شما باید یک تاریخ برای ورزشگاه خود بسازید. در اوپتون پارک همه هواداران کنار هم نشسته و از خاطرات خود برای یکدیگر می گویند که مثلاً یادت هست پنج سال پیش در اینجا آرسنال یا منچستر سیتی را شکست دادیم. اما اکنون هیچ تاریخی برای این ورزشگاه وجود ندارد. و همه اعضای تیم و هواداران باشگاه باید دست به دست هم بدهند تا تاریخ را یکبار دیگر برای باشگاه محبوب خود بسازند.

2081