موزس: سرانجام در چلسی به احساس آرامش رسیدم

موزس: سرانجام در چلسی به احساس آرامش رسیدم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال چلسی انگلیس پس از به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش برابر تاتنهام تأکید کرد که سرانجام در چلسی با هدایت آنتونیو کونته به احساس آرامش دست یافته و چلسی را مثل خانه خود می داند.

به گزارش وب سایت نود، ملی پوش نیجریه ای که در سال 2012 از ویگان اتلتیک به چلسی پیوست، در سه سال گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گرفت و سه فصل را به صورت بازیکن قرضی در سایر تیم های لیگ برتری بازی کرد.

ویکتور موزس که در ترکیب سه دفاعی آنتونیو کونته به عنوان یکی از مدافعان کناری در این فصل به میدان می رود، در گفتگویی با BBC Sport در این باره صحبت کرد. وی به این شبکه خبری گفت:

از گلی که به تاتنهام زدم بسیار خوشحالم اما مسئله مهم کسب هر سه امتیاز بازی بود. روی صحنه گل تاتنهام هیچ کاری از دست ما بر نمی آمد. الان چلسی خانه من است. این باشگاه را از خودم می دانم. از سرمربی تیم بسیار متشکرم که فرصتی به من داد تا شایستگی های خود را نشان دهم. می خواهم در این تیم به فوتبال خود ادامه دهم و از پیروزی در برابر تاتنهام بسیار خوشحال شدیم.

چلسی در بازی با تاتنهام موفق شد به هفتمین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت، اما سرانجام پس از شش بازی بدون گل خورده، دروازه این تیم باز شد.

2081