لیون بیلی: در صورتی به منچستر یونایتد ملحق خواهم شد که مدت کافی برای حضور در میدان داشته باشم

لیون بیلی: در صورتی به منچستر یونایتد ملحق خواهم شد که مدت کافی برای حضور در میدان داشته باشم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر خنک بلژیک اعلام کرد اگر ژوزه مورینیو به او تضمین دهد که زمان کافی برای حضور در ترکیب شیاطین سرخ را در اختیار او قرار خواهد داد به این تیم خواهد پیوست.

به گزارش وبسایت نود، وینگر 19 ساله و جاماییکایی خنک بلژیک یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال اروپا به حساب می‌رود و باشگاه‌های زیادی علاقه‌مند هستند تا او را به خدمت بگیرند،  آژاکس و پاریسن‌ژرمن پیش از شروع فصل جدید تلاش کردند تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند و منچستر یونایتد نیز به دقت شرایط او را تحت نظر داشت. با این حال این وینگر جوان اعلام کرد عجله‌ای برای ترک خنک نخواهد داشت. او در مصاحبه با وبسایت HLN اعلام کرد:

در صورتی خنک را ترک خواهم کرد که در باشگاه جدیدم مدت لازم برای حضور در ترکیب را داشته باشم. اگر منچستر یونایتد علاقه‌مند باشد تا به این تیم ملحق شوم باید این تضمین را بدهد که فرصت کافی را در اختیار من قرار می‌دهد. تنها 19 سال دارم و نیاز دارم زمان زیادی بازی کنم تا به خوبی پیشرفت کنم. دوست ندارم خنک را به مقصد باشگاهی ترک کنم که در آن باشگاه نیمکت نشین می‌شوم.

قرارداد بیلی با خنک بلژیک  تا سال 2020 اعتبار دارد و این باشگاه بلژیکی قیمتی در حدود 20 میلیون را برای فروش این بازیکن در نظر گرفته است، او در 25 دیداری که برای این تیم به میدان  رفته است 8 گل به ثمر رسانده است.

1899