واکنش حسین شمس به شکست پنج گله تیم ملی مقابل اسپانیا

واکنش حسین شمس به شکست پنج گله تیم ملی مقابل اسپانیا

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال اعتقاد دارد که شاگردان ناظم‌الشریعه با وجود شکست مقابل اسپانیا، از گروه خود به دور بعد صعود خواهند کرد.

حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود راجع به شکست تیم ملی مقابل اسپانیا در نخستین بازی خود در جام جهانی کلمبیا گفت: بازی خوبی نبود. از نظر فنی آن توقعی که ما از تیم ملی داشتیم برآورده نشد و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه بدهیم. اسپانیا تیم پرقدرتی است اما ما هم در این بازی خوب بازی نکردیم که این هم دلایل خاص خودش را دارد.

او ادامه داد: بعد از گل اول اسپانیا چند دقیقه خوب کار کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که همه را از دست دادیم تا اینکه گل‌های بعدی را خوردیم و کار برای جبران سخت شد. به نظر من این عملکرد بد چند دلیل می‌تواند داشته باشد، اول اینکه تیم به خاطر دیر رسیدن به کلمبیا، هنوز خسته بود و بدن‌ بازیکنان سنگین بود. دلیل دوم هم می‌تواند در شرایط مسابقه قرار نگرفتن بازیکنان باشد. البته به نظرم سرمربی تیم ملی هم در این بازی قصد داشت ترکیب مناسب خود را پیدا کند و برای همین تعویض‌های زیاد و مختلفی را انجام داد که تمام این مسائل در کنار هم موجب این شکست شد.

وی راجع به دو بازی بعدی تیم ملی و شانس ایران برای صعود از گروه خود نیز اظهار داشت: من بازی مراکش و آذربایجان را دیدم. مراکش که قطعاً مقابل ما بازنده خواهد بود. آذربایجان هم نمی‌تواند حریف سختی برای ما باشد. می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم، البته در شرایطی که عملکرد خوبی در این دو بازی داشته باشیم. باید قبول کنیم که سطح فوتسال اسپانیا از ما خیلی بالاتر بود و آنها از ما بهتر بودند اما با این حال چون در دو دوره قبلی توانسته بودیم این تیم را متوقف کنیم، شکست امروز با این نتیجه برای همه باورنکردنی بود.

شمس در پایان گفت: قطعاً در ادامه مسابقات تیم ملی به روند خوب خود خواهد رسید و از نظر من جایی برای نگرانی در مورد صعود از گروه وجود ندارد. بازی اول هیشه سختی خودش را دارد و در دو بازی بعد سرمربی و بازیکنان با تمرکز بیشتری کار خواهند کرد. من مطمئن هستم که بازی بد مقابل اسپانیا در ادامه مسابقات دیگر تکرار نخواهد شد و بدون تردید تیم ملی نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

6017